回覆  saltyfatboy


    對比左TA1 Max 同CRA, 好彩唔係記憶力有問題. 對Max 係明顯比CRA 好既, 成個聲少 ...
saldtch 發表於 2022-5-30 11:29


尋晚拎BAX 都試左對TA1 Max, 同意細節比CRA 好人聲高頻係幾唔錯, CRA 個時我都話個高頻好似落左revert 咁
細粒好戴左, 係個殼既料感覺有啲廉價咁
但個低頻同師兄感覺有啲唔同, 可能夾線, 感覺潛得唔夠深同埋有段中低好似迴盪住, 聽上去有啲怪咁.
夾返條銀/鍍銀調返個低就好啲

TOP

回覆 720# saldtch

咁對竹就真係仲少低頻

對AEX50, 唔知點形容好, 相信整體係好, 中高係sharp 左, 音場都有深左啲. 係個低我都唔肯定算唔算好左. 夾多低頻既就好似唔夠實, 都要再試下先

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2022-5-31 14:42 編輯

回覆 731# saltyfatboy


   我暫時夾BAX 同yinyoo, MAX 同EA P37。我覺得個聲除咗有啲需要多啲air嘅歌外,max仲好聽,resolution 都比bax 高一點點。不過當然條線係明顯靚啲,所要我都話而家係聽線多過耳機。

佢個faceplate無咩份量,開過好多耳機個mass都係係個faceplate度。好大機會係線啦,我夾銅都覺得唔得,但SPC似乎普遍效果都幾好。

TOP

回覆 732# saltyfatboy


    我仲未落單,spinfit用得好滿意。

TOP

尋晚拎BAX 都試左對TA1 Max, 同意細節比CRA 好人聲高頻係幾唔錯, CRA 個時我都話個高頻好似落左revert 咁 ...
saltyfatboy 發表於 2022-5-31 04:52



    師兄 終於拎到BAX 我都差唔多煲左百二個鐘 暫時都係我好滿意嘅一對,之前我係夾純銅,煲耐左之後就轉左夾 銀鍍鈀了,因為啲細節位再多啲。
咁我下次落去都試吓 TA1 max 先,唔知到時會唔會有埋隻麒麟 試尼

TOP

回覆 733# saldtch

師兄有咩渠道可以長keep 條Prototype 咁爽既
Yinyoo 係16絞個條銅線嗎?  咁BAX 夾P37 效果無咁好?
我就覺得BAX 層次立體感好啲既, 當然TA1 Max 只係短試

同埋TA1 Max 個表面質地好似怪怪地咁
下次早啲落去再玩下對TA1 Max

TOP

回覆 734# saldtch

但AEX50 係特別, 值得一試

TOP

回覆 735# 係咁先啦

羨慕師兄已經煲熟晒對BAX, 我仲有排玩, 但聽返都係滿意, 好全面
我就夾不能說2 都覺得夠高頻既, 可能怕太搶耳

係啦, 對麒麟都好期待, 如果有Timeless 質素就正啦
等師兄們既包膠啦

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2022-5-31 16:59 編輯

回覆 736# saltyfatboy


    因為我係headfi 比較多口, 佢地就搵左一班人包括我去做tester, 但今日就message 左我要還喇佢地俾左P37 同P38 我試.  (其實名同價錢都話左我知, 不過我唔講得)

Yinyoo 係8 絞銅, 我研究過條線應該係用acrolink 線基, 呢條係keep up 得到對比D EA 都, 所以我係強烈推薦, 個高頻相對有點失控, 聽D 本身高音master得唔好既track 會唔forgiving, 但master得好就另一回事, 立體感係比得上EA. BAX 夾P37 少左D bass, 同埋個高音extesion 都差D, 但texture係高一級.
個立體感我聽完覺得有8成係來自條線, BAX 多左層高音layer, 低就多D diffusion, 所以成個聲會大D, 但個質量我個人認為係MAX 好D. 用P37 夾都係同一個感覺.

TA1 Max用sand blast 吧, 唔好俾個重量deceive 左, 個所謂質感差係因為佢太無重量, 你對CSN 無左個面係一樣會好似質感好差架.

TOP

回覆 737# saltyfatboy


    好啦, 下次出去買, 邊度有呀? 同TB 一樣價唔想係TB 買.

TOP