本帖最後由 saldtch 於 2022-5-30 13:33 編輯

回覆 719# saltyfatboy


    對比左TA1 Max 同CRA, 好彩唔係記憶力有問題. 對Max 係明顯比CRA 好既, 成個聲少左D膠味, 特別係個bass, resolution 都係高D 特別係中頻, 同埋CRA 高頻相對有D 假, 好似多左層野. MAX 成個聲準確好多 (BAX係加左味精). 不過CRA 就個聲開揚D, 兩對單元質素都唔差得幾多, 我諗主要係個殼同調音. KZ /CCA 真係出得太多太密喇, 不如做少D 做好D 吧.

TOP

回覆  saltyfatboy


    對比左TA1 Max 同CRA, 好彩唔係記憶力有問題. 對Max 係明顯比CRA 好既, 成個聲少 ...
saldtch 發表於 2022-5-30 11:29

聽師兄咁講呢對Max都可以一玩喎,等我遲吓去試多次先

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 722# jpwinson


    我自己認為呢除非係用tube, 否則用膠殼既耳機我都好卻步吓, 就好似你唔會見D flutist 用膠flute 一樣原因. 呢對Max 質素係幾高吓, 我認真覺得呢期既TRN 既調音真係完全成熟, 比moondrop 果D 仲好. 呢對買啦. 幾百蚊就買返來試啦

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2022-5-30 18:35 編輯

回覆 723# saldtch


    正呀, 好彩等埋.
Kirin.jpg

TOP

回覆  saldtch


    正呀, 好彩等埋.
saldtch 發表於 2022-5-30 18:33

師兄呢對有咩特別?有無多啲資料?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆  saldtch


    正呀, 好彩等埋.
saldtch 發表於 2022-5-30 18:33

個價錢幾吸引 唔知d聲點呢

TOP

無資料啦,係微博見到咋,聽日開賣。

TOP

嘩 就咁睇 好似又 open back喎,價錢仲好進取下 等我又去淘仔搵下先

TOP

無資料啦,係微博見到咋,聽日開賣。
saldtch 發表於 2022-5-30 19:23

啊,明天開賣咁如果多啲資料請分享比大家睇吓呀

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

終於終於拎到對BAX 啦

夾住不能說2, 用AEX50 膠, 開聲低頻有啲多, 好在煲開左隻耳好返啲   
整體音場立體感都係正既, 再煲下, 暫時小提琴無竹咁觸動到我, 不過調音平衡好多

BAX with not-to-mention-2 AEX50 on Z4_1kpx.jpg

TOP