回覆 60# jpwinson

咁多單元都咁易推!?

TOP

回覆  jpwinson

咁多單元都咁易推!?
0186 發表於 2022-10-12 17:42

係呀師兄不如落去試吓睇吓係咪好似我咁講,當然用籃牙推得郁都只可以發揮到67成功力啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

我今日都係咁夾對MK4無問題

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
jpwinson 發表於 2022-10-12 16:29


thx
搵日去試聽先

TOP

我今日都係咁夾對MK4無問題

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
jpwinson 發表於 2022-10-12 16:29


呢對嘢本身中頻偏薄,換埋中高音濾咀更薄

TOP

回覆 64# twins_chun

之前好似用黑咀比較好

TOP

本帖最後由 twins_chun 於 2022-10-13 08:44 編輯
回覆  twins_chun

之前好似用黑咀比較好
0186 發表於 2022-10-13 08:12


黑咀玩重低音,但音場各方面即時大打折扣,反而覺得配隱藏線+金色濾咀(三頻平均) bass會自然得多

TOP

另外, 想bass有少少加強, 用佢原裝灰耳膠都改善到

TOP

我就用AEX07加橙龍99線低音就夠哂啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

我就用AEX07加橙龍99線低音就夠哂啦  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
jpwinson 發表於 2022-10-13 20:27


你唔係玩夾五元線咩

TOP

回覆 69# twins_chun

係呀,不過呢幾日都試緊用其他線又或者加籃牙線,籃牙amp或者籃牙耳掛去玩,我本身都鐘意玩籃牙重有好多對耳掛唔同牌子未試

TOP