提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我知畀多百五蚊 多一塊 絨面pad , 多一條線, 不過 金色耳機 又幾靚仔喎 ...
tskso 發表於 2018-2-5 22:24


我反而覺得金色有少少俗... 紅色就靚仔好多... 如果唔係已經有 MKII, 而平時又聽 612 同 701 多既話, 真係會忍唔住入埋隻紅色. ORZ

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

702 pad有冇得換, 我個塊霉L左

TOP

到佢賣返369時,師兄唔好忍喇
tskso 發表於 2018-2-5 22:46


而家都只係 399 之嘛.

TOP

回復 64 #tskso

我用左戎之後再冇換返皮了, 印象中皮個聲柔好多, 都可以話玩兩味, 不過隻色老土d

via HKEPC Reader for Android

TOP

702 pad有冇得換, 我個塊霉L左
scharnhorst 發表於 2018-2-5 22:54


有, 不過唔知代理有冇貨.

TOP

本帖最後由 teamhardcore 於 2018-2-6 09:01 編輯

回復 66 #scharnhorst

去通利訂, 不過可能得k701果隻

via HKEPC Reader for Android

TOP