本帖最後由 jpwinson 於 2022-5-22 22:50 編輯

終於到手,平板加特,個空間感好正,高中音準,低音加特好自然,原來原裝線都唔差,但用隱藏線仲正,要比心機煲吓先再講多啲聽感

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(82E01).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 661# jpwinson

E隻都有興趣

TOP

終於到手,平板加特,個空間感好正,高中音準,低音加特好自然,原來原裝線都唔差,但用隱藏線仲正,要比心 ...
jpwinson 發表於 2022-5-22 07:30

哈哈快手師兄,早買早享受 ,我可能要下Round先到我吧等你煲下再分享吧

TOP

回覆  jpwinson

E隻都有興趣
calvin83 發表於 2022-5-22 16:07

師兄有冇落去試過,試吓睇吓啱唔啱先好啲,我自己就好鐘意,比S12分析力明顯強好多,空間感闊好多,個低音好自然,正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

哈哈快手師兄,早買早享受 ,我可能要下Round先到我吧等你煲下再分享吧 ...
係咁先啦 發表於 2022-5-22 16:39

今日落去時候早咗老板都未開,行咗陣見到黃金已經有耳機舖賣緊呢對,都見到有客在試,等老板開舖已經有大師兄買咗了,好彩我都有份者 ,依家開心試歌中,我暫時覺得個低音應該煲好仲正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆  jpwinson


    師兄 我未試過的,咁同BAX 個聽感相差大嗎?(因為兩隻都千幾) ...
係咁先啦 發表於 2022-5-19 21:37

師兄邊到買千幾蚊?我想入貨!

TOP

師兄邊到買千幾蚊?我想入貨!
tchosam 發表於 2022-5-22 17:46

師兄你真係唔知SSP麥當勞後面?如果真係就得閒去行吓啦,不過唔好期待係大舖(我覺得好過大舖 ),不過嗰度除時見到啲師兄攞去試嘅裝備有錢都未必買到就真,勁

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-5-23 17:28 編輯

對新平板(骨傳導)個盒係咁寫,唔理佢點嘅比例,聽咗幾個鐘啲聲就好正,高中低音都好得,由其是低音大提琴真係震到入心,加上佢嘅空間感直頭係係現場咁,人聲好正,由其是男低音,好有感情,剛才仲試咗用老板條新(28老鼠尾)就咁用iphone去聽都出到(當然係講啲聲唔係指推得到),當然用amp會最好,但係方便    ,煲多個星期再講

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

有冇ching 比較下平板hook-x同z1r和mest mkii 既分别?thanks

TOP

As stated on the box:

"Planar + Bone Conduction"

bone1.jpg

TOP