jpwinson 當前離線
中級會員
TOP
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
係咁先啦 當前離線
無聊達人
終於到手,平板加特,個空間感好正,高中音準,低音加特好自然,原來原裝線都唔差,但用隱藏線仲正,要比心 ... jpwinson 發表於 2022-5-22 07:30
回覆 jpwinson E隻都有興趣 calvin83 發表於 2022-5-22 16:07
哈哈快手師兄,早買早享受 ,我可能要下Round先到我吧等你煲下再分享吧 ... 係咁先啦 發表於 2022-5-22 16:39
tchosam 當前離線
回覆 jpwinson 師兄 我未試過的,咁同BAX 個聽感相差大嗎?(因為兩隻都千幾) ... 係咁先啦 發表於 2022-5-19 21:37
師兄邊到買千幾蚊?我想入貨! tchosam 發表於 2022-5-22 17:46
fannam 當前離線
Saipan 當前離線