本帖最後由 jpwinson 於 2022-5-15 21:48 編輯
我今日都有路過stay左陣,最大收穫係遇到位師兄借佢隻煲開左既Kz ZES比我聽左陣,原來煲開左真係兩件事來 ...
leungleung1234 發表於 2022-5-15 21:21 
哈哈師兄買啦,我都買咗兩對依家煲到已經幾好,仲用條銀導鈀去煲,等多一星期之後我就會再試吓玩其他線睇吓可以比到咩感覺我
講真,呢對煲好咗真係幾毒,佢啲低音依家已經收咗少少(實咗,沉咗),高音夠唔會多,人聲都好舒服 
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) |