唉呀 今日無時間落去一齊玩 我係咪錯過咗好多正嘢 上次我都遇過幾個熱情嘅師兄,分享自 ...
係咁先啦 發表於 2022-5-14 21:26

師兄唔緊要嘅下次啦,今日大家分享咗對新平板嘅意見同聽感,Leung師兄就分享咗佢嘅珍藏耳機,真係好正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

今日再試多次隻新平板只係用DAP,又幾好喎,不過要比多啲量佢就得,本來都諗住入咗先,不過老板叫我先試埋下星期出嗰隻骨傳導再決定買邊對都未遲,咁當然等多陣先啦,反正要買都要訂 ,好正又有新嘢出,值得等多陣

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

今日再試多次隻新平板只係用DAP,又幾好喎,不過要比多啲量佢就得,本來都諗住入咗先,不過老板叫我先試埋 ...
jpwinson 發表於 2022-5-15 20:30


隻平板調音咩取向呢?

TOP

今日再試多次隻新平板只係用DAP,又幾好喎,不過要比多啲量佢就得,本來都諗住入咗先,不過老板叫我先試埋 ...
jpwinson 發表於 2022-5-15 20:30


我今日都有路過stay左陣,最大收穫係遇到位師兄借佢隻煲開左既Kz ZES比我聽左陣,原來煲開左真係兩件事來,攪到而家有d 心思思添

TOP

隻平板調音咩取向呢?
twins_chun 發表於 2022-5-15 21:10

隻新平板可以講係幾平均,高中低音都夠,如果DAP夠力都幾出,但唔似Timeless同S12,同老板所講一樣,介乎兩對之間,不過要注意係雖然平板應該要大力出奇蹟,但呢對要夾AMP,太大力反而唔得

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 係咁先啦 於 2022-5-15 13:46 編輯
今日再試多次隻新平板只係用DAP,又幾好喎,不過要比多啲量佢就得,本來都諗住入咗先,不過老板叫我先試埋 ...
jpwinson 發表於 2022-5-15 12:30


    師兄 我連 新平板都未試過  又有隻骨傳導?? 藍牙??

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-5-15 21:48 編輯
我今日都有路過stay左陣,最大收穫係遇到位師兄借佢隻煲開左既Kz ZES比我聽左陣,原來煲開左真係兩件事來 ...
leungleung1234 發表於 2022-5-15 21:21

哈哈師兄買啦,我都買咗兩對依家煲到已經幾好,仲用條銀導鈀去煲,等多一星期之後我就會再試吓玩其他線睇吓可以比到咩感覺我

講真,呢對煲好咗真係幾毒,佢啲低音依家已經收咗少少(實咗,沉咗),高音夠唔會多,人聲都好舒服

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

師兄 我連 新平板都未試過  又有隻骨傳導?? 藍牙??
係咁先啦 發表於 2022-5-15 21:42

師兄,隻骨傳導唔係籃牙嚟架,骨傳導如果用係籃牙耳掛就得,不過怕唔夠力推,等到咗再試吓有冇睇頭先決定買邊對 ,師兄有時間就落去試吓啦,不過應該星期中去會可能一次過試到兩對

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 608# jpwinson


    哈哈 過兩日睇嚟都要會一會老板先咁師兄有無聽老板講 好似 李世民 都就出尼?我見都幾抵下喎

TOP

回覆  jpwinson


    哈哈 過兩日睇嚟都要會一會老板先咁師兄有無聽老板講 好似 李世民 都就出尼 ...
係咁先啦 發表於 2022-5-15 22:04

係呀,隻李世民好似遲啲都會有得試,不過睇其他師兄分享網上嘅資料好似試過睇吓啱唔啱自己聽先得,不過就有金色同銀色,我個人嚟講就接受到,覺得幾靚,不過都係試吓先

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP