twins_chun 當前離線
中級會員
我覺得係嘅,因為佢嘅Bass比較多,但如果你鐘意聽多低音嘅就無問題(我都鐘意嘅不過覺得多咗),我覺得夾銀 ... jpwinson 發表於 2022-5-8 11:13
TOP
jpwinson 當前離線
tchosam 當前離線
今日下午玩返條隱藏線同對Bax,真係好夾,聽咗幾個鐘真係停唔到,啲音符細節全部出晒嚟,好舒服 , ... jpwinson 發表於 2022-5-8 21:19
這條係咪全銅線? tchosam 發表於 2022-5-8 21:35
係咁先啦 當前離線
無聊達人
我尼兩日試下轉左條 銀導鈀 去玩bax 覺得個人聲更清 分音都細緻左 我而家都有啲難取捨 :fa ... 係咁先啦 發表於 2022-5-8 21:50
係咪呀,所以之前我咪話轉左用銀導鈀玩有啲特別囉,不過當你玩咗幾日之後又轉返隱藏線又會發覺又唔錯喎, ... jpwinson 發表於 2022-5-8 22:08
無錯呀師兄 我都好難取捨 睇怕要揀第二條比番隻 輪迴 吧 係咁先啦 發表於 2022-5-8 22:15
zingy_hkepc 當前離線
我條銀導鈀都到左手,要形容就係音場寛,分析力高,偏冷聲 兼容不同類別耳機都無問題,我自己就好滿意,利 ... zingy_hkepc 發表於 2022-5-10 11:15