我覺得係嘅,因為佢嘅Bass比較多,但如果你鐘意聽多低音嘅就無問題(我都鐘意嘅不過覺得多咗),我覺得夾銀 ...
jpwinson 發表於 2022-5-8 11:13


ic.....

TOP

今日下午玩返條隱藏線同對Bax,真係好夾,聽咗幾個鐘真係停唔到,啲音符細節全部出晒嚟,好舒服 ,講返條線,之前我有講過係?記嘅線,買嘅時候老板都未肯定係咩內容嘅線,所以當時只好幫佢改住做隱藏線,反正老板都未知,前日同老板講開知道肯定係我之前講過嘅?記,而且係條勁線,所以證明大家無聲錯,果然係條靚線,不過唔講得太多,只可以繼續叫佢做隱藏線

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

今日下午玩返條隱藏線同對Bax,真係好夾,聽咗幾個鐘真係停唔到,啲音符細節全部出晒嚟,好舒服  , ...
jpwinson 發表於 2022-5-8 21:19


這條係咪全銅線?

TOP

這條係咪全銅線?
tchosam 發表於 2022-5-8 21:35

係,但佢係條好靚嘅銅,比到你高清同好有深度嘅銅味,師兄最好落去試吓唔好只聽我講

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

今日下午玩返條隱藏線同對Bax,真係好夾,聽咗幾個鐘真係停唔到,啲音符細節全部出晒嚟,好舒服  , ...
jpwinson 發表於 2022-5-8 21:19


我尼兩日試下轉左條 銀導鈀 去玩bax 覺得個人聲更清 分音都細緻左 我而家都有啲難取捨

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-5-8 22:09 編輯
我尼兩日試下轉左條 銀導鈀 去玩bax 覺得個人聲更清 分音都細緻左 我而家都有啲難取捨 :fa ...
係咁先啦 發表於 2022-5-8 21:50

係咪呀,所以之前我咪話轉左用銀導鈀玩有啲特別囉,不過當你玩咗幾日之後又轉返隱藏線又會發覺又唔錯喎,所以呢兩條都可以講係必須要有嘅線

我都唔識得講邊條最好啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

係咪呀,所以之前我咪話轉左用銀導鈀玩有啲特別囉,不過當你玩咗幾日之後又轉返隱藏線又會發覺又唔錯喎, ...
jpwinson 發表於 2022-5-8 22:08


無錯呀師兄 我都好難取捨 睇怕要揀第二條比番隻 輪迴 吧

TOP

無錯呀師兄 我都好難取捨 睇怕要揀第二條比番隻 輪迴 吧
係咁先啦 發表於 2022-5-8 22:15

真係呀,我哋個聽感比呢兩條線玩亂咗,依家都唔識得分邊條係最好啦 ,不過呢兩條係我最近用得最多嘅線就真嘅,正,有咗呢兩條線真係用咩耳機都得   

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

我條銀導鈀都到左手,要形容就係音場寛,分析力高,偏冷聲
兼容不同類別耳機都無問題,我自己就好滿意,利申聽開JAZZ同樂器多過流行,反而如果你係人聲控就應該試同期啡黑(訂左未到),人聲出得好好
今次呢批新線,一口氣訂左三條,應該有排玩

TOP

我條銀導鈀都到左手,要形容就係音場寛,分析力高,偏冷聲
兼容不同類別耳機都無問題,我自己就好滿意,利 ...
zingy_hkepc 發表於 2022-5-10 11:15

恭喜師兄有新嘢玩,另外嗰條係隱藏線都好得,各有特色,呢幾條真心無話邊條最好,所以我都一早買咗用嚟聽唔同嘅嘢,另師兄有無試過隻Bax,聽Jazz應該都唔錯

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP