回覆  philipsrev


    等我又去買對SednaEarfitLight來試吓先。
頂,原來我一早買左。對比下比CP145 聲 ...
saldtch 發表於 2022-5-5 13:46


係,個人感覺清泉對聲音修飾都幾強下,用係調音比較刺激嘅耳機會比較理想。

TOP

補返張相,我用新線銀導鈀去玩對zes 真係幾正,試過用隱藏線同cpp 8 core嘅效果都未夠理想,暫時覺得呢條幾配合,遲啲再試其他線

號外,昨日同老板傾開知道星期六應該會有新平板耳機返,到時會再落去試吓

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(E0D10).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

補返張相,我用新線銀導鈀去玩對zes 真係幾正,試過用隱藏線同cpp 8 core嘅效果都未夠理想,暫時覺得呢條幾 ...
jpwinson 發表於 2022-5-6 09:14

今日落去睇過諗住試吓新耳機,原來運輸未到,要下星期中,不過都無空手而回,買咗CCA C12玩吓,之前無買過,試咗依家一開始高音有少少毛刺感,知道係要煲吓,呢對當年都係好伻嘅耳機之一,未有咩新嘢玩之前都會慢慢煲吓,個外型都幾靚

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 後巷街坊 於 2022-5-7 20:28 編輯
師兄,我今日用呢對耳膠係短啲嘅,又幾好用喎,會再入耳啲,不過因為夠入所以係耳道個隔音都幾好,可能夠 ...
jpwinson 發表於 2022-4-26 15:46


師兄呢對耳膠似乎係Kbear 10號耳膠,小弟手上的believe 與 aurora 跟機有送, aliexpress 也有在賣,當然網上也有更平價的OEM產品在賣.

TOP

師兄呢對耳膠似乎係Kbear 10號耳膠,小弟手上的believe 與 aurora 跟機有送, aliexpress 也有在賣,當然 ...
後巷街坊 發表於 2022-5-7 20:26

師兄,呢對我唔記得係邊度買,不過係特別短啲方便入聽導同啲膠會柔軟啲係耳導唔會痛

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 leungleung1234 於 2022-5-7 21:18 編輯
師兄呢對耳膠似乎係Kbear 10號耳膠,小弟手上的believe 與 aurora 跟機有送, aliexpress 也有在賣,當然 ...
後巷街坊 發表於 2022-5-7 20:26

今日難得在後巷遇上『街坊』師兄,十分感謝師兄所送的幾粒耳膠 ,謝謝

TOP

今日落去睇過諗住試吓新耳機,原來運輸未到,要下星期中,不過都無空手而回,買咗CCA C12玩吓,之前無買 ...
jpwinson 發表於 2022-5-7 19:49



    哈哈 原來隻c12去咗你嗰度今日我都去咗試玩 仲一口氣PK左4、5隻 kz正當我 聽覺有點累嘅時候 ,幾個熱情嘅師兄仲分享啲 私伙 俾我玩再續一分享心得 同配線。
果然同真正玩耳機嘅人 開心分享真係好熱鬧

TOP

哈哈 原來隻c12去咗你嗰度今日我都去咗試玩 仲一口氣PK左4、5隻 kz正當我 聽覺有點累 ...
係咁先啦 發表於 2022-5-7 21:26

哈哈師兄,係呀,今日我落得去早咗見唔到大家,玩咗陣見到柜入面有對c12,未買到新嘢玩就買住呢對先囉,知道咁多師兄係現場交流真係好開心,下次希望都可以見到大家參與吓

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

補返張相,我用新線銀導鈀去玩對zes 真係幾正,試過用隱藏線同cpp 8 core嘅效果都未夠理想,暫時覺得呢條幾 ...
jpwinson 發表於 2022-5-6 09:14


兩條都唔夾得到, 會唔會ZES 本身唔太夾偏厚身少少調音嘅線材?

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-5-8 11:49 編輯
兩條都唔夾得到, 會唔會ZES 本身唔太夾偏厚身少少調音嘅線材?
twins_chun 發表於 2022-5-8 10:17

我覺得係嘅,因為佢嘅Bass比較多,但如果你鐘意聽多低音嘅就無問題(我都鐘意嘅不過覺得多咗),我覺得夾銀導鈀就剛剛好,高音本身都有,會再加強咗,而低音夠得嚟就再實啲,音場都提升咗,好正,另外剛剛做運動用籃牙耳掛去玩咗兩個鐘,因為佢用籃牙會收返啲低音,感覺超正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP