本帖最後由 係咁先啦 於 2022-5-3 09:06 編輯

唔知遲啲TRN 會唔會出返隻  真 靜電 無線藍芽耳機尼
咁啲 圈鐵 無線耳機 就唔會亂咁吹 亂轉載
就算 無試過 又唔係買 都應該要Fact Check 下囉

TOP

回覆 502# saltyfatboy


    希望你今個星期有得收吧

好似唔會好嚴重, 不過我都係會比較小心

哈, 我又唔多覺, Dunu 算係唔差既design 喇, 你睇睇nicehck 隻M5就知咩叫祖國

唔開啦, 我都有D 想賣左佢聽得最少應該就係佢...

呢個f 成日係Sony 既DAP 有啦, 佢叫做fine sound register, 不過我搵唔到呢個brand.
我唔係好sure 佢中間兩粒C 係點, 不過分左兩邊, 我估佢未必係中間連住

TOP

回覆 511# 係咁先啦


    係wor, 我都好好奇點解成日都唔係買或者試過, 但就係得個post 字.

TOP

回覆  係咁先啦


    係wor, 我都好好奇點解成日都唔係買或者試過, 但就係得個post 字. ...
saldtch 發表於 2022-5-3 09:29

我估其他師兄都有留意到的了,所以大部份人都採取『時運高,睇唔到』態度。

我相信epc會員好聰明。『誰人真心分享,誰人為私慾刷存在感』花一點時間就可以看得出來。  

TOP

回覆  係咁先啦


    係wor, 我都好好奇點解成日都唔係買或者試過, 但就係得個post 字. ...
saldtch 發表於 2022-5-3 09:29


農場轉載員 係咁架啦 我自己 就有買咗 或者 試過 或者 有興趣嘅產品 先會分享下,唔會個個post都R水吹

TOP

農場轉載員 係咁架啦 我自己 就有買咗 或者 試過 或者 有興趣嘅產品 先會分享下,唔會個個post ...
係咁先啦 發表於 2022-5-3 11:12

係喎,呢幾日假期都睇唔少啲(轉載員)話好得好正嘅報道但原來係未聽過或未買過嘅聽感,真係都幾好笑????

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 513# saldtch

TOP

回覆 512# saldtch

應該都會收到對BAX 既, 暫時就玩住對竹先, 分析有係唔錯, 但低頻係有啲少

成品線應該都安全吧, 有包好晒咁

Nicehck 標準啲囉, 但睇返對M5 原來玩換氣孔調音, 都叫有啲特色

唔啱聽就真係放左算, 入下其他玩下好過

咁講可能係Sony 自家野吧, 試左用excel 計, 可能係一粒個C值唔夠, 要兩粒並聯先夠大, 或者用黎微調吧
不過真係唔知係咪一粒接左一粒接上呢

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2022-5-3 18:08 編輯

回覆 518# saltyfatboy

唔夠Bass 又可以加filter 喇

嘩, 對M5 真係設計既巔峰啦, 同埋唔多平anyway

可能真係唔入耳機喇 (講住先), 聽得多覺得係個recording bottleneck 更多呢.

我覺得Sony 都一樣係敢樣去tune, 所以佢都唔係玩真high pass filter 呢, 無粒單元既電阻應該計唔到吧.
btw 前幾日仲買左支Furutech Nano Liquid, 唔知係唔係真係有用呢

係wor, 支UV 膠如何?

TOP

對BAX終於過左200粒鐘,暫時用住SednaEarfitLight膠同聲菲爾條8絞合金線(因為條隱藏線仲未訂到)都幾唔錯,之前夾過清泉膠,但感覺聲軟左啲啲咁,夾CP145人聲就比較出。
另外,用同樣耳膠同線材情況下,EST112細節比BAX清晰,整體比較平均,但就悶啲,聽樂器野會比BAX好,但BAX就音樂感同動態比較好,聽流行曲明顯搶耳過EST112,而且人聲比較有感情,同埋BAX相較EST112係無咁食火,易推咗,就咁用條老鼠尾都有板有眼。
今次TRN都真係幾令我驚喜。

TOP