提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  kk6166

若果由商家寄上去情況會唔會好D
tskso 發表於 2021-1-15 13:58


我寄過幾次,2次用香港郵政,一次直過一次卡死,E7用S1 Express寄的包海關稅

TOP

回復 39 #kk6166

我果件最後個半月後退回香港

via HKEPC Reader for Android

TOP

師兄對mt300海關放行了嗎?
kk6166 發表於 2021-1-15 12:50

未啦, 我同你同一日寄

我見網上大陸海關好似有D類似forum既物體俾你發問, 即你俾返你個報關號碼佢, 佢就可以答到你件貨既status, 唔知關唔關事

不過我香港郵政寄, 我又唔記得上面有無呢D所謂報關號碼

TOP

回覆 43# WKML

恭喜可以收得反件貨

回覆 44# ivankmo

無架!香港郵政好似要寄信去申請資料

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

頭先我找聲菲爾客服叫佢睇睇手機有沒短信要跟進海關事情,佢叫我打電話去收貨手機問..........................跟住我就話:這是貴公司的售後服務?......跟住我話我放棄對MT300不要了,會把貴公司的售後服務發陽光大!.....................1個鐘後回複:你的这个我们现在已经在处理了,下周就可以给你发过去不要着急

TOP

頭先我找聲菲爾客服叫佢睇睇手機有沒短信要跟進海關事情,佢叫我打電話去收貨手機問...................... ...
kk6166 發表於 2021-1-15 14:54

即佢寄過隻新俾你?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

即佢寄過隻新俾你?
ivankmo 發表於 2021-1-15 14:57



    唔知呀!佢只係講已經在處理,又無講係寄新定整好寄比我!反正佢講下星期會收到就OK了!

TOP