提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 teamhardcore 於 2021-2-11 18:27 編輯

我都跟左機

用佢睇咗粒幾鐘戲,唔太夾頭亦唔焗,用嚟聽配音/配樂表現唔錯,容易聽到想聽既野,硬質數應該好過唔少便攜日本機,始終係監聽耳機,好多時啲聲會突晒出嚟有啲太刻意,用嚟聽歌仔就真係見人見智

對比x55我都覺得x50冇咁空洞啱聽啲,調音有啲似好耐以前嘅Technics 1200dj headphone,用嚟打碟應該ok

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Dear 代理

如果hi x55大減價我諗會衝埋

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

用denon da-310usb dac 聽達明卅一派對演唱會表現相當唔錯,空間感返晒嚟,咁先值原價

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

open back coming 2021
https://youtu.be/zdYEyKC6JBI

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 49# tskso 師兄,請問平成點,最近開始玩耳牛。

TOP