本帖最後由 fatau 於 2017-2-1 12:34 編輯

AKG 同fostex 唔夾,
之前見有朋友tom lee 做再有8折買過K712 K702 K701 用過落A8 同A4 點set 都無氣無力死沉沉咁
最後只剩701
要改平衡, 701簡單好多

TOP

回覆 40# Harley-Davidson

Ching, 細佬文筆麻麻, 舉個例, 希望幫到你.
音源: 林憶蓮 - 愛上一個不回家的人 (CD RIP to Apple Lossless), iTunes playback, 豆泥器材一套. 相同音量 同一插口.
人聲: 7xx 比 712 出/近 D,
高音: 7xx 比 712 大/近 D,
低音: 712 比 7xx 大D, Bass 迴彈力好好多.

其實兩隻都聽得出AKG 陣味既, 不過淡咗DD. 希望幫到你.

TOP

回覆 41# fatau

仲諗住的起心肝買部 A4L 添, 多謝CHING, 咁又要再睇下先. 因為一屋都係AKG.

TOP

fostex 夾鐵三角好D

TOP

回覆 42# thomasckau

7xx 好似同712差不多WOR

但同HD6XX比, HD6XX 平均好多, 我聽開LIVE SHOW, 感覺正K712好多

K712 / K7XX 同HD6XX 又唔同聲底 又愛又恨

TOP

回覆 45# Harley-Davidson

係, 不過6XX有樣爭D, 就係比較夾頭. 如果聽LIVE SHOW(2-3Hours), 就可能比較辛苦.

TOP

回覆  fatau

仲諗住的起心肝買部 A4L 添, 多謝CHING, 咁又要再睇下先. 因為一屋都係AKG. ...
thomasckau 發表於 2017-2-1 13:40



    拎住隻headphone 去試機啦, 不過唔係封閉式, 街舖咁嘈試唔真

TOP

本帖最後由 thomasckau 於 2017-2-1 14:51 編輯

回覆 47# fatau

好多AKG, 都唔知拎邊隻去試好?
IMG2.jpg

TOP

回覆 46# thomasckau

Exactly la, K712舒服好多

TOP

回覆 48# thomasckau


    有K702 65th嗎?

TOP