Jvc max output 140mv x2

TOP

回覆  WallerHomie


    8 ohms 720mv, 600 ohms 35mv, 好多淨擴都冇咁大力,推 712pro 都十分似樣,Z5  ...
tvbau 發表於 15/3/2016 13:31

power output與好力冇直接關係,mojo既output impedance係0.075 ohms,K712pro就62ohm,以impedance matching既方向去諗,所謂既似樣即係點樣?
同埋唔少傳統手提淨擴都係用Discrete Component,不能與OP-AMP同日而語,而個人體驗係DAC耳擴一體機既放大多數遠差過淨擴,不過對付高敏耳機如一般BA IEM,OP-AMP已足夠。
利申:已賣走手提淨擴,身邊只留一體機。

TOP

本帖最後由 longleg 於 2016-3-16 22:26 編輯
你首 超炮 d 電子音樂 落beat 好重, 齋落beat 而beat ,N N 年前 重低音年代d  歌 好似 牛尾君 d 歌先興 ...
brainiepc 發表於 2016-3-13 14:54


我就唔識咩beat唔beat既,
不過電磁炮個隻melody 我覺得好吸引.

另外仲有呢隻:


其實呢d歌, 圈鐵既表現(Xba-A2) 係唔係應該正d? 又有人聲又有bass又多vocal

TOP

有無個 flac or wav dl? 電腦張 sound 咭聽唔靚.......

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 42# WallerHomie

師兄咁回即係冇, 一隻睇似易推其實好大食嘅 712 pro。Head-Fi 都有唔少 Mojo review, 再唔係去試下咪知, 唔駛估估下

TOP

用 pc 播一野 speaker,  極速del.   
慶幸 無污染 耳筒同 耳放。   播完 對耳筒一定會喊。  :fai ...
brainiepc 發表於 2016-3-17 00:55


我又無真係睇過歌詞意思wor

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

仲以為macross 拍 4仔,  咁多G 點。  macross 幾十年系列, 第一隻歌 一聽即 del.     真係巧叻叻 ...
brainiepc 發表於 2016-3-17 08:36

其實唔只呢隻既.
仲有d好人聲既:
zard 負けないで 高音質

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP