回覆 471# saltyfatboy


    10幾K一對同300幾蚊一隻單元都要直接對比就真係...我會當Sonion EST 係動鐵比啦, 你見fiio 到而定都唔用EST 都賣唔平架, 仲有問題係對BAX 明顯唔係堆料, 是但無左個單元都好有幾會出垃圾聲吧. 再者貴exactly 10倍既好似Elysium 都係呢個combination

TOP

回覆 476# 後巷街坊


    唔係敢計既, 我用過cp360, cp100, cp100+, cp145, azla, spiraldot, springtip,
wide bore 既反而立體感最差, dot++ 應該都唔差不過我覺得無咩膠係好過Spinfit 了

TOP

回覆  saltyfatboy


    10幾K一對同300幾蚊一隻單元都要直接對比就真係...我會當Sonion EST 係動鐵比啦, ...
saldtch 發表於 2022-4-27 09:12


絕對認同,所以跟車話係 堆料 嗰啲堅係唔識㗎喎聽都未聽過隻耳機聲 真係得啖笑

TOP

師兄我都買咗竹呀,我都係盲衝不過未聽,聽你咁講我就放心去整2pin啦,始終有得換線玩會開心啲,條隱藏線 ...
jpwinson 發表於 2022-4-26 18:25


對竹都值得去整啊, 感覺真係比預期好, 對得住個價有凸   

羨慕師兄隱藏線啊, 個時試就得3.5, 上4.4 應該仲闊同開揚

TOP

但是.... 竹再改埋換線... 個價比多D可以直上ARIA.... 所以 竹應該 PASS
後巷街坊 發表於 2022-4-26 20:10


同ARIA 聲底唔太一樣, 近啲少啲低頻
依家有demo 可以帶埋條銀鍍鈀試一試啊, 可能有驚喜呢

TOP

回覆  saltyfatboy


    10幾K一對同300幾蚊一隻單元都要直接對比就真係...我會當Sonion EST 係動鐵比啦, ...
saldtch 發表於 2022-4-27 09:12


諗過話靜電耳罩都係低頻弱, 不過未聽過大奧HE1 會被人笑唔識野所以算了

同意可以同動鐡做比較, 都係試過十對八對用SONION EST 先算係感覺聽感上有啲優勢
無既, 多過一個單元都可以係堆料咖啦

可能大家覺得大廠可以用盡粒EST, 淨係用佢出高頻呢

TOP

回覆 486# saltyfatboy


    靜電耳罩我都係試過少少. 雖然我都好想去試吓, 不過又驚個音源唔夠靚, 會唔會聽唔出個分別, 我要求都幾低, 好聽過live 我覺得已經好夠架喇.

姐係師兄覺得對BAX 聽得出個EST 既優勢? 我都係見佢放對EST 係nozzle 先衝, 加粒29689 又好safe, 聽人聲真係幾正, 講真係好聽過Variations, 雖然Variations 質素上係高DD

我問過個瑞士DIYer, 佢話2粒既會易implement d, 4 粒好易出事, 個人其實唔係太喜歡moondrop 既調音取向, 我都覺得佢用粒EST 用得好少.

TOP

靜電耳罩都係展到聽多, 有佢特別既地方, 但整體又唔算好吸引
感覺平板耳罩啱師兄多啲

應該話 BAX 有似啲貴價混EST 既質感既, 算係用Empire Ear, Odin, Valkyrie 參考
Elysium 唔知係咪試個對有問題, 覺得唔好聽...

又無留意BAX 個結構添, 對對個調音係幾啱聽, 算係幾neutral 吧

4 粒係個推力問題單元會表現得無咁好嗎

但moondrop 啲設計係正, BAX 有Variations 個外型就perfect

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2022-4-27 17:52 編輯

回覆 488# saltyfatboy


    其實我好怕熱, 有左IEM 之後都真係無咩用罩 我都聽過, 都真係覺得係個質感上唔同, 但又唔覺得大分別到敢.
點解平板好? 我有對Hifiman HE400i舊版就唔係太like, 不過應該係對野質素一般

我都聽過應真覺聽唔出價錢上既分別, 呢期試線多, 覺得聽線既聲仲多過對耳機, 而家好多都harmon tuning, 有時D 線真係好多colour, 好似銅鍍金線真係可以改變晒成對耳機.

BTW, BAX 聽band 呀, guitar 果D 係一般般, 但聽live recording 同人聲就好正.

係個咀度架, 張圖都係抄足EST112, 抄完再改良都係好事既

4粒係話難夾其他單元, 佢無講太多, 我諗係太多高音?

variations 我覺seal 得太勁, 唔係太舒服講真

BTW, 前排見到呢張圖, 其實咩價位耳機個PCB 都係一樣設計

TOP

回覆 489# saldtch

平板個力感係好似較好, 尤其低頻, 暫時係覺得聽小提琴個類要微動態既就弱少少, 呢個都係針無兩頭利吧

不過我個對BAX 最快都下禮拜先有
都係真, 鍍金個變化係幾明顯, 好似銀鍍鈀個條都係會聽得出大分別

係啦, 見前面啲post 都有講個殼型一樣樣, 面板BAX靚仔啲, EST112 個個真係好核突

不過見依家啲靜電旗艦都係用4 粒多

唔通Variations 無開前腔個氣孔?

呢張PCB 又幾靚料咁喎, 都係啲貴價野吧

TOP