本帖最後由 saldtch 於 2022-4-27 17:52 編輯
回覆 488# saltyfatboy
其實我好怕熱, 有左IEM 之後都真係無咩用罩 我都聽過, 都真係覺得係個質感上唔同, 但又唔覺得大分別到敢.
點解平板好? 我有對Hifiman HE400i舊版就唔係太like, 不過應該係對野質素一般
我都聽過應真覺聽唔出價錢上既分別, 呢期試線多, 覺得聽線既聲仲多過對耳機, 而家好多都harmon tuning, 有時D 線真係好多colour, 好似銅鍍金線真係可以改變晒成對耳機.
BTW, BAX 聽band 呀, guitar 果D 係一般般, 但聽live recording 同人聲就好正.
係個咀度架, 張圖都係抄足EST112, 抄完再改良都係好事既
4粒係話難夾其他單元, 佢無講太多, 我諗係太多高音?
variations 我覺seal 得太勁, 唔係太舒服講真
BTW, 前排見到呢張圖, 其實咩價位耳機個PCB 都係一樣設計
 |