今日問咗老板話下星期中尾應該會有多啲貨返,已訂購嘅師兄可以留意下星期睇吓到未啦,今日全日用Sony去玩條隱藏線真係好正,人聲醇高音滑低音又沉,好舒服,唔使大力已出靚聲,我只用到50就夠,中午出去坐低等人嘅時候聲到瞓着覺

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 461# jpwinson


    收到師兄,我都仲有排緊隊尼

TOP

終於輪到我收貨   
見老鼠尾咁hit 我都特登搵返條 冷門野 去試吓   
:s ...
係咁先啦 發表於 2022-4-24 19:16


右邊個條係不能說2

TOP

右邊個條係不能說2
twins_chun 發表於 2022-4-24 23:19



    係呀師兄,我未收到右邊嗰條所以拎埋條demo比較下啫

TOP

係呀師兄,我未收到右邊嗰條所以拎埋條demo比較下啫
係咁先啦 發表於 2022-4-24 23:24


煲住條刀3先啦

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2022-4-26 11:45 編輯

WhatsApp Image 2022-04-26 at 11.22.51 AM.jpg
呢條7N 銅鍍銀都好夾, 會比yinyoo smooth d, 高頻會smear 多DD, 同時有點多點sparkle. 不過條線本身有D 硬...
立體感同clarity都係Yinyoo 好D, 但個高音就比較intense, 背景Yinyoo 都係比條7N黑一個級.
真係強烈建議用CP145 膠

TOP

回覆 466# saldtch


    師兄 我得對舊嘅cp100 同CP145 差不多嗎?仲有 尼條線望落去好似 純銅

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2022-4-26 14:11 編輯

回覆 467# 係咁先啦


    CP100 個聲用落會後左, 但BASS 又勁左同TREBLE 會有d 過多, CP145 clarity 會好唔少, 聲前D, 更適合BAX 呢重比較大soundstage 既耳機

銀色架
20220426_135117(1) 2.jpg

TOP

呢條7N 銅鍍銀都好夾, 會比yinyoo smooth d, 高頻會smear 多DD, 同時有點多點sparkle. 不過條線本身有D 硬 ...
saldtch 發表於 2022-4-26 11:30

師兄,我今日用呢對耳膠係短啲嘅,又幾好用喎,會再入耳啲,不過因為夠入所以係耳道個隔音都幾好,可能夠入所以唔使好大聲都夠耳壓

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(8D9B3).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

今日問咗老板話下星期中尾應該會有多啲貨返,已訂購嘅師兄可以留意下星期睇吓到未啦,今日全日用Sony去玩條 ...
jpwinson 發表於 2022-4-24 22:59


瘦佬都話我個條都係今個禮拜尾既, 希望星期五會到貨啦

隱藏線個背景真係夠黑夠立體

同埋試左對"竹", 估唔到咁好造工, 呢個價位都全金屬漆面, 圖案都靚
人聲一貫水月雨少少前係吸引, 細節都相當唔錯, 少低頻, 感覺仲多過Aria 添, 好在盲衝無伏
睇下聽一輪再返去改2-pin 吧

TOP