etismyname 當前離線
初級會員
既然有人得閒開咗, 啲相就唔好嘥咗佢, 作個紀錄 Source from : tskso 發表於 2022-3-26 21:11
TOP
leungleung1234 當前離線
進階會員
如果根本係堆料,咁同beats headphone加舊鐵有咩分別。 由頭到尾我都覺得真靜電聲要大AMP先推到,耳機得K ... etismyname 發表於 2022-4-23 11:20
jpwinson 當前離線
中級會員
師兄係唔係即係覺得用相似配置既Dunu同Moondrop靜電都係堆料耳機啊 leungleung1234 發表於 2022-4-23 12:01
tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned
全部靜電headphone Audeze, hifiman, sennheiser, STAX都係要配個electrostatic AMP,叫做Energiser。 而 ... etismyname 發表於 2022-4-23 16:09
BAX 我係唔反對「推料」說法, 正如餐廳推出「和牛」早餐, 「和牛沙嗲牛面」, 只要係堅用「和牛」, 有人識得 ... tskso 發表於 2022-4-23 17:02
係咁先啦 當前離線
無聊達人
師兄你咁講我又覺得可以拭目以待喎,如果有師兄可以幫手整吓mod吓對Bax而且玩得好聲嘅都請幫手分享下,對 ... jpwinson 發表於 2022-4-23 17:52