既然有人得閒開咗, 啲相就唔好嘥咗佢, 作個紀錄

Source from :
tskso 發表於 2022-3-26 21:11


如果根本係堆料,咁同beats headphone加舊鐵有咩分別。
由頭到尾我都覺得真靜電聲要大AMP先推到,耳機得KSE1500先算合理。

我自己玩開喇叭,Chifi就算係desktop DAC/AMP都好,好多都淨係玩堆料,最重要嘅調音風格就得啖笑。。。
https://www.youtube.com/watch?v=cwO4tje9QmY

Chifi都只係得Shanling同hivi就做得比較好。

TOP

如果根本係堆料,咁同beats headphone加舊鐵有咩分別。
由頭到尾我都覺得真靜電聲要大AMP先推到,耳機得K ...
etismyname 發表於 2022-4-23 11:20

師兄係唔係即係覺得用相似配置既Dunu同Moondrop靜電都係堆料耳機啊

TOP

如果根本係堆料,咁同beats headphone加舊鐵有咩分別。
由頭到尾我都覺得真靜電聲要大AMP先推到,耳機得K ...
etismyname 發表於 2022-4-23 11:20

師兄玩開喇叭嘅都知依家啲靜電單元其實仲係發展期,應該未有一對係完美,就算當日我有玩過對se?牌子嘅叫做貴價靜電咁又點,佢唔係咩歌都配合到,依家嘅靜電只可以講係睇吓佢嘅配置同出嘅聲吸唔吸引到用家嘅開心先可以突圍而出,就好似從前聽開只有動圈,重特登鋪地氈係間房再加喇叭釘去防震,依家已經發展到耳機一對就出得街,當然講真果句入耳耳機或大耳牛又點同靚靚嘅喇叭比呀,只係香港地方問題同方便咗所以我哋咪要接受囉,chifi 嘅發展空間重好大,我就好期待啦,對我哋用家只需要決定買定唔買

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

師兄係唔係即係覺得用相似配置既Dunu同Moondrop靜電都係堆料耳機啊
leungleung1234 發表於 2022-4-23 12:01

全部靜電headphone Audeze, hifiman, sennheiser, STAX都係要配個electrostatic AMP,叫做Energiser。

而家呢啲所謂嘅靜電單元冇記錯只係加個tone,KZ自己都話係聽唔出會有聲,主要嘅音仲係DD。
印象中兩種單元仲係差100倍DB,有人聽得出我就真係覺得好神奇。

我本身聽開Planar,unique melody me1同audeze isine20我都玩過,我覺得始終技術唔太適合細單元最後放哂。
靜電比Planar仲難drive得好,所以一見到靜電單元,同埋佢配埋其他driver我就知根本唔係果回事。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

全部靜電headphone Audeze, hifiman, sennheiser, STAX都係要配個electrostatic AMP,叫做Energiser。

而 ...
etismyname 發表於 2022-4-23 16:09

Kz 話聽唔出個種『靜電』係壓電,同BAX用個種聲揚靜電單元係唔同的。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

BAX 我係唔反對「推料」說法, 正如餐廳推出「和牛」早餐, 「和牛沙嗲牛面」, 只要係堅用「和牛」, 有人識得 ...
tskso 發表於 2022-4-23 17:02

師兄你咁講我又覺得可以拭目以待喎,如果有師兄可以幫手整吓mod吓對Bax而且玩得好聲嘅都請幫手分享下,對Bax又唔係貴,我有興趣改吓佢,不過唔係要只係改吓內線就當mod咗嗰種囉,要係咁我除時搵師傅已經整到

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師兄你咁講我又覺得可以拭目以待喎,如果有師兄可以幫手整吓mod吓對Bax而且玩得好聲嘅都請幫手分享下,對 ...
jpwinson 發表於 2022-4-23 17:52



    啱呀師兄,隻BAX 又唔算係好貴 金磚都有人拎去Mod啦
都見到係尼個post 度 ,動手能力高 而又有入手嘅師兄都有 都好奇佢哋會唔會開嚟玩下

TOP