回覆  jpwinson


    都PM咗你
saldtch 發表於 2022-4-22 08:05

Thanks 師兄

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆  jpwinson


    都PM咗你
saldtch 發表於 2022-4-22 08:05



    我都想知邊度可以買到, Thanks

TOP

回覆 422# saldtch

師兄,同問那裡可以找到呢條線?謝謝!

TOP

回覆 432# cm5


   
不如我貼圖係度大家自己搵吓, 唔好變左做幫特定店家宣傳.
我自己係AliExpress 買既, 買既時候記住同店家講寄去集運或SF直郵, 因為用stardard shipping 會好慢, 最好問多幾間 (不過而家比較少地方賣)
ezgif-2-6bbab68b15.jpg

TOP

回覆 429# saldtch


    多謝師兄分享

TOP

本帖最後由 後巷街坊 於 2022-4-22 16:42 編輯

回覆 423# jpwinson


小弟也有同感, 現在用的是原廠升級銅線TRN TX. 夾BAX也很不錯.  在28的線未到前頂著先 278608301_10158794376039632_5599317558965901914_n.jpg

TOP

回覆  jpwinson


小弟也有同感, 現在用的是原廠升級銅線TRN TX. 夾BAX也很不錯.  在28的線未到前頂著先 ...
後巷街坊 發表於 2022-4-22 16:33

師兄係呀,頂住先應該好快就有新線玩,師兄都買到呢對Bax呢,慢慢煲吓你會知道佢有幾好幾正,20個鐘後就應該你會有暫時都除唔底佢嘅感覺㗎啦,另外我問咗老板話呢隻Bax依家廠方都要不停加追新貨,啲order多都不得了,都戥佢開心嘅,有咁多人欣賞佢呢次嘅旗艦作品 我哋又可以用呢個價去玩呢對正正嘅靜電耳機

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 437# jpwinson


    唔怪之得啦 我介紹左公司個同事去訂,佢話要排到5月頭啦。

TOP

回覆  jpwinson


    唔怪之得啦 我介紹左公司個同事去訂,佢話要排到5月頭啦。 ...
係咁先啦 發表於 2022-4-22 19:41

5月頭仲有一個星期左右者,好快就到,最主要買到性價比嘅旗艦耳機先係最重要,今日試吓用條隱藏線去玩唔同嘅DAP,當然出嘅效果都唔同,但竟然加AMP去玩因為力量大咗反而聽出嚟每個音符無咁子細,我覺得呢條線係唔使加AMP去推會比較好

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 439# jpwinson


    我未收到線呀 到時我都會試下夾唔同嘅機 睇吓有無驚喜包括條 R2R嘅老鼠尾

TOP