回覆  leungleung1234

咁我應該冇運, 只可拎走一條


人聲甜甜地, 有收左小小齒音,  動態同橫向音場唔大. ...
kityu 發表於 2022-4-20 22:45


兩位師兄條不能說2都到手

TOP

等下就會有,好似話過幾日d線再返貨,反正都無咁快玩得切。
如果講動態同音場,應該條旗艦銀鍍鈀係最好。 ...
leungleung1234 發表於 2022-4-20 22:51



動態反而唔係銅鍍鈀比較造得出色D?

TOP

動態反而唔係銅鍍鈀比較造得出色D?
twins_chun 發表於 2022-4-20 23:02


你講邊條銅鍍鈀?

TOP

你講邊條銅鍍鈀?
leungleung1234 發表於 2022-4-20 23:07


正是jpwinson兄講嘅呢條
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 85&pid=41043865

TOP

正是jpwinson兄講嘅呢條
twins_chun 發表於 2022-4-21 08:10

原來你講CPP 8 Core,我覺得CPP能量感勁過銀鍍鈀少少,細節就銀鍍鈀多d。但我本身無入手CPP,exactly隻聲都有少少唔記得

TOP

原來你講CPP 8 Core,我覺得CPP能量感勁過銀鍍鈀少少,細節就銀鍍鈀多d。但我本身無入手CPP,exactly隻聲 ...
leungleung1234 發表於 2022-4-21 09:01



兩條各有特色

TOP

原來你講CPP 8 Core,我覺得CPP能量感勁過銀鍍鈀少少,細節就銀鍍鈀多d。但我本身無入手CPP,exactly隻聲 ...
leungleung1234 發表於 2022-4-21 09:01

師兄講嘅全中,各有特色,所以點解要買呢幾條就係因為有要求,想發揮到唔同耳機嘅特性所以先玩線 暫時未試過有耳機只係用原裝線會好過換線嘅

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 401# jpwinson


    我認為balance 線真係最好係4既倍數core, 雖然好難verify, 但用4 同10 core 比竟然10係細聲D同少bass左都証明左個AC resistance 係加大左, treble 果D 好有幾會係reflection 做出來既noise, 唔係detail.

TOP

師兄講嘅全中,各有特色,所以點解要買呢幾條就係因為有要求,想發揮到唔同耳機嘅特性所以先玩線 :wahaha ...
jpwinson 發表於 2022-4-21 09:42

有咁既感覺都好正常,因為如果線材唔夾自然就唔會入手,最後做成入手既線都比原裝線岩聽


咁其實重有d廠出耳機時都肯花心思去夾下原裝線,例如7Hz隻輪迴又或者BSA隻Super 2,佢地條原裝線都非常夾隻耳機。

TOP

回覆  jpwinson


    我認為balance 線真係最好係4既倍數core, 雖然好難verify, 但用4 同10 core 比竟然1 ...
saldtch 發表於 2022-4-21 12:05

不過有一點係肯定嘅就係最近我用嘅耳機同夾嘅線都唔同咗,啲新耳機又用咗新線去夾多,突然用返10絞銀去玩就覺得唔係咁夾,遲啲再用佢試返啲舊耳機睇吓效果點

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP