jpwinson 當前離線
中級會員
回覆 jpwinson 我有4股同10, 少少非主流意見覺得條10股有點怪, 平用係balance 線正負會唔同股數, ... saldtch 發表於 2022-4-20 21:22
TOP
不能說2 調音算唔算偏平均平淡呢? twins_chun 發表於 2022-4-20 21:52
kityu 當前離線
leungleung1234 當前離線
進階會員
特登出去碰下運氣睇下排到我拎條不能說2未,結果睇黎我運氣都唔錯 講番條線個分線位同尾插都同d ... leungleung1234 發表於 2022-4-20 22:17
恭喜師兄快手玩到新線,係呀佢嘅完成品係靚過條試機嘅好多,希望師兄玩兩日再同大家分享一下個聽感,我嚟 ... jpwinson 發表於 2022-4-20 22:35
回覆 leungleung1234 咁我應該冇運, 只可拎走一條 人聲甜甜地, 有收左小小齒音, 動態同橫向音場唔大. ... kityu 發表於 2022-4-20 22:45
billgatesion 當前離線
ching 條線襯番隻黑魂 bor 原裝跟耳機條純銅線咁快唔玩? billgatesion 發表於 2022-4-20 22:53