回覆  jpwinson


    我有4股同10, 少少非主流意見覺得條10股有點怪, 平用係balance 線正負會唔同股數, ...
saldtch 發表於 2022-4-20 21:22

多謝師兄分享,我都覺得奇怪點解10仔用係靜電出嚟嘅聲咁嘅,下次落去試吓條4 core先

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

不能說2 調音算唔算偏平均平淡呢?
twins_chun 發表於 2022-4-20 21:52

唔會,之前未知有條隱藏線嘅時候我係準備買不能説2先嘅,試過你就知,放心

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 375# jpwinson

好似係參照C字頭

TOP

本帖最後由 leungleung1234 於 2022-4-20 22:19 編輯

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(6adde).jpg

特登出去碰下運氣睇下排到我拎條不能說2未,結果睇黎我運氣都唔錯

講番條線個分線位同尾插都同demo個條有少少分別,我自己就覺得最後成品比demo靚,唔知大家又點睇呢

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-4-20 22:36 編輯
特登出去碰下運氣睇下排到我拎條不能說2未,結果睇黎我運氣都唔錯  

講番條線個分線位同尾插都同d ...
leungleung1234 發表於 2022-4-20 22:17

恭喜師兄快手玩到新線,係呀佢嘅完成品係靚過條試機嘅好多,希望師兄玩兩日再同大家分享一下個聽感,我嚟緊都準備入呢條不能説2呢

仲有師兄對耳機都好正喎

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 404# leungleung1234

咁我應該冇運, 只可拎走一條
不能説2.jpg

人聲甜甜地, 有收左小小齒音,  動態同橫向音場唔大.....

TOP

本帖最後由 leungleung1234 於 2022-4-20 23:53 編輯
恭喜師兄快手玩到新線,係呀佢嘅完成品係靚過條試機嘅好多,希望師兄玩兩日再同大家分享一下個聽感,我嚟 ...
jpwinson 發表於 2022-4-20 22:35


    耳機線同耳機都要d 時間run-in先可以講下聽感,不過d顏色幾夾就真

TOP

本帖最後由 leungleung1234 於 2022-4-20 22:53 編輯
回覆  leungleung1234

咁我應該冇運, 只可拎走一條


人聲甜甜地, 有收左小小齒音,  動態同橫向音場唔大. ...
kityu 發表於 2022-4-20 22:45


等下就會有,好似話過幾日d線再返貨,反正都無咁快玩得切。
如果講動態同音場,應該條旗艦銀鍍鈀係最好。但如果講人聲同耐聽,我始終都係鐘意不能說2多d

TOP

特登出去碰下運氣睇下排到我拎條不能說2未,結果睇黎我運氣都唔錯  

講番條線個分線位同尾插都同d ...
leungleung1234 發表於 2022-4-20 22:17



    ching 條線襯番隻黑魂 bor
原裝跟耳機條純銅線咁快唔玩?

TOP

ching 條線襯番隻黑魂 bor
原裝跟耳機條純銅線咁快唔玩?
billgatesion 發表於 2022-4-20 22:53


條原裝線未得閒玩住,打算先煲好隻耳機同條不能說2先。但如果睇樣的話,條原裝線都幾好。

TOP