回覆  HAKAIDER

咁如果headphone你推介邊隻
Bruh 發表於 2021-9-4 22:44


近年我已少買耳機, 也幾乎没有再去試新野, 買都係d 奇怪頽野

其實你可以直接去舗試, 正常$2K 價位以下耳機係好肯開sample 的

多跑幾間已可試齊ATH / Grado / Panasonic 這些大路貨

AKG 需言換左間不太好的代理, 但水貨跳樓價都幾平的

AKG K242 HD.................水貨好似唔洗$1K

TOP

唔熟呵!去老地方收下風, 或許有人玩緊
tskso 發表於 2021-9-4 22:01


咁我上逃佬揾啦,手上有十仔,刀,法國佬,6N銅鍍銀,全部都是MMCX接囗,想隊落我两隻三角嘜耳牛,同條原線格鬥,對比一下

TOP

本帖最後由 HAKAIDER 於 2021-9-4 23:58 編輯
回覆  tskso


    我今晚用冷宮貨msr7b+dx300來聽,都發覺入耳比大耳個場面輸好多,天熱聽大耳系煩D,聽 ...
lokalok 發表於 2021-9-4 01:29


我家的兩位夫人.....................

但除了b 夫人會加個藍芽用來打switch 外

SE 夫人只會久不久攞出黎見吓面



TOP

本帖最後由 ip_csl 於 2021-9-5 00:01 編輯
咁我上逃佬揾啦,手上有十仔,刀,法國佬,6N銅鍍銀,全部都是MMCX接囗,想隊落我两隻三角嘜耳牛,同條原 ...
lokalok 發表於 2021-9-4 23:50



三角嘜不是用A2DC插頭嗎?(有錯勿怪)

TOP

三角嘜不是用A2DC插頭嗎?(有錯勿怪)
ip_csl 發表於 2021-9-4 23:59



所以#27問轉頭

TOP

回覆 33# HAKAIDER
1630772024487.jpg
我對b貨冇你的特别版咁靓

TOP

三角嘜不是用A2DC插頭嗎?(有錯勿怪)
ip_csl 發表於 2021-9-4 23:59


難得ip師兄上水,想請教一下,樂圖鈦菊和P6PRO,主要的聽感差別在那一方面

TOP

回覆  HAKAIDER

我對b貨冇你的特别版咁靓
lokalok 發表於 2021-9-5 00:17


應真的说SE 唔太值38,000 円

音質有要求就直上SR 9 好了......

TOP

難得ip師兄上水,想請教一下,樂圖鈦菊和P6PRO,主要的聽感差別在那一方面 ...
lokalok 發表於 2021-9-5 00:28


中音(p6p), 高音(鈦菊)

以上純個人聽感

TOP

想問平行線同埋一般嗰啲有冇分別

TOP