HAKAIDER 當前離線
進階會員
回覆 HAKAIDER 咁如果headphone你推介邊隻 Bruh 發表於 2021-9-4 22:44
TOP
lokalok 當前離線
中級會員
唔熟呵!去老地方收下風, 或許有人玩緊 tskso 發表於 2021-9-4 22:01
回覆 tskso 我今晚用冷宮貨msr7b+dx300來聽,都發覺入耳比大耳個場面輸好多,天熱聽大耳系煩D,聽 ... lokalok 發表於 2021-9-4 01:29
ip_csl 當前離線
咁我上逃佬揾啦,手上有十仔,刀,法國佬,6N銅鍍銀,全部都是MMCX接囗,想隊落我两隻三角嘜耳牛,同條原 ... lokalok 發表於 2021-9-4 23:50
三角嘜不是用A2DC插頭嗎?(有錯勿怪) ip_csl 發表於 2021-9-4 23:59
回覆 HAKAIDER 我對b貨冇你的特别版咁靓 lokalok 發表於 2021-9-5 00:17
難得ip師兄上水,想請教一下,樂圖鈦菊和P6PRO,主要的聽感差別在那一方面 ... lokalok 發表於 2021-9-5 00:28
Bruh 當前離線