回復 philipsrev

60單元,耳牛size?  

via HKEPC Reader for Android
jacktsui 發表於 2020-1-13 12:55



每邊30,應該未使耳牛size,Audeze iSINE咁上下應該夠做。

TOP

玩咗兩三日,低頻殘缺,手上兩條線都唔配,退咗。
rewq38 發表於 2020-1-13 13:33



郵費到付定自己比?

TOP

回覆 32# philipsrev

我預咗自己食,唔排除佢會退番俾我。個幾十蚊算數喇,當試聽。

TOP

回覆  philipsrev


    Me2 比樓主引去 TAO搜尋 咩分頻資料都無, 唔通又一黃昏之星 ...
waltyuen 發表於 2020-1-9 13:11


啱啱先追POST, 隻CTZ 24單好唔得架咩? 之前買過佢隻CTZ 5,覺得佢人聲調得好有韻味,仲有D期待添。
宜家CTZ都好似出在隻32單,唔知係未一樣聲?

TOP

上淘寶睇過CTZ耳機,結構有D似香港E牌構造

TOP

根本就同CTZ沒分別
shal 發表於 2020-1-9 14:14


師兄講多D ctz 24有咩問題,集思廣益

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

根本係ctz,連耳膠都一樣

TOP

啱啱先追POST, 隻CTZ 24單好唔得架咩? 之前買過佢隻CTZ 5,覺得佢人聲調得好有韻味,仲有D期待添。
宜家CTZ ...
Funacarol 發表於 2020-1-14 13:36



    24完全垃圾 24粒一樣的中國鐵
隻5單起碼用K牌先

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP