zx300 推 MDR1A M2 都好聲

TOP

zx300 推 MDR1A M2 都好聲
wcyaa 發表於 2019-12-6 22:41



    依個價位係咁上下. 換wm1a都分別唔會大.

耳機貴好幾個價位又要抬返部靚amp.
e.g. utopia, hd800

聽過ier z1r會覺得mdr1a, z7個base仲未夠好, 空泛, 虛聲.
就算比埋mdr z1r我揀都會想要返入耳.

推得靚既ier z1r好貼近hifi聲. 聲厚實, 潛力好大. O曬嘴

果陣EPC朋友借部紅慧星+ier z1r覺得好過以前扔幾皮野推B&W 683s2...
一試Janice把女聲好掂

TOP

若有機會,放D上嚟分享下,冇得聽睇下都好,但果D儍佬風格最好就避下,以免誤會,些些 ...
tskso 發表於 2019-12-6 22:15



    可能個秒字令大家誤解.
但唸唔到有咩substitution. 太耐無用中文, 生生地鏽

TOP

回覆  sapphire4890


    師兄看來我誤會了你,請容許我在這裡向你道歉一聲,對不起。 ...
leungleung1234 發表於 2019-12-6 22:20



    無事無事, 我唔係玻璃做的.
只係想澄清返. 09年membership由中一用到大學畢業. 無咩好質疑

TOP

回復 34 #sapphire4890

今大家對師兄產生誤會, 我都在此賠個不是

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問甚麼是紅慧星?
小的是用WM1Z + just ear

TOP

本帖最後由 sapphire4890 於 2019-12-7 00:39 編輯
請問甚麼是紅慧星?
小的是用WM1Z + just ear
joecn 發表於 2019-12-7 00:15



    音律美A1S. 果粒ak4497係好野黎.
但底噪好大, 一插耳機就有bizzle.

用UD505推z1r都好開 ... 音場闊到似聽hifi, 你可以試下友誠X京 自己帶source/借佢部CDP經505出
感覺dynamic range好過wm1z.

以前用wm1a+xba z5. 本身轉ier z1r用smartphone都差9皮. 用505係甩幾條街.

暫時未試fiio m11pro.

TOP

音律美A1S. 果粒ak4497係好野黎.
但底噪好大, 一插耳機就有bizzle.

用UD505推z1r都好開 ... 音場闊 ...
sapphire4890 發表於 2019-12-7 00:37



    之前係打算買zh1es. 試埋dmp 1z.
心唸頂多咪6皮封頂.

係推力大, 但exceeded output竟然幫唔到對耳機出厚聲. 可能impedance唔夠low.

唯一可以讚佢就係個volume cap ... 其他讚唔落手, 吉佢隻mdr 1z都係好麻麻.

強力推薦4497

TOP

我只見到大家 惺惺相惜
品格 比 Head -Fi 知識 更高
tskso 發表於 2019-12-7 00:09



    唔知條友衰咩. 以前佢入我post講野都9唔搭8成日比人ban. 唔理佢咪得
brianpc -> otherphonepc -> ksz? 好似係.
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 04&pid=35516580

e.g: 耳機 -> 推啲膽棚, 8吋woofer 心唸jm9

TOP