回覆 30# WallerHomie


    夾 Mojo 啦, 我買 mojo 都係因為 Mojo 推到 A3 反轉

TOP

唔係講笑A3 + m12sm1 真係好聲
我係用vantam(opa627bm x2) + aune b1夾

TOP

回覆  longleg


    用手機推唔會
因為手機根本餵唔飽A3
derek412 發表於 2016-3-13 22:43


咁樣即係手機買A2 就夠?

TOP

咁樣即係手機買A2 就夠?
longleg 發表於 2016-3-14 21:07



   A3而家 !&^)呢個價位, 仲點會買A2, 前端可以升級嘛

TOP

A3而家 !&^)呢個價位, 仲點會買A2, 前端可以升級嘛
teamhardcore 發表於 2016-3-14 21:34


我係pricehk睇:
xba-a2 最平做緊: $1620
xba-a3 最平做緊: $1760

大佬係唔係未更新個價呀? 差咁少既?
係唔係有新野黎緊?

TOP

一定要圈鐵?
我只玩純圈
Sony一定EXK
最近玩RHA T20~唔錯

TOP

我係pricehk睇:
xba-a2 最平做緊: $1620
xba-a3 最平做緊: $1760

大佬係唔係未更新個價呀? 差咁少既?
...
longleg 發表於 2016-3-14 22:01



我記得Sony出Z5果時講過未來2~3年內都唔會有新野(好似係)

TOP

咁可唔可以推到Z5反轉?
如果同JVC SU-AX7比,mojo力水會唔會差些?

TOP

本帖最後由 teamhardcore 於 2016-3-15 09:27 編輯

回覆 35# longleg


    比我一定買A3, 前端好音質自然好同呀媽係女人差唔多, 最多手機用當佢2單聽, 前端可以慢慢升,  起碼我知佢有潛質, 就算有新野出都唔係呢個價啦, 如果試到啱聽, 佢又特價緊, 仲要有貨, 咁就唔好浪費光陰

A3 可玩性都好高吖, 單端又得, 巴能士又得, 換條線得左

TOP

回覆 38# WallerHomie


    8 ohms 720mv, 600 ohms 35mv, 好多淨擴都冇咁大力,推 712pro 都十分似樣,Z5 應該手到拿來。

TOP