毛毛仔 當前離線
中級會員
請問一下0.8果個係咩來? HANDSOMEMAN 發表於 2014-6-13 17:49
TOP
回覆 mig33 講笑咋? 本身隻AMP用升壓仲唔夠, 尿袋升壓多次先入AMP?! 好懷疑到底玩AMP係為左咩目的呢? ... Hippo 發表於 2014-6-13 17:49
出膽amp咁型? 聽日去試下先, 岩聽又入番部, 膽真係正中我胃口 師兄下次哦下佢啦, 係都要整條充電線, desig ... unizep 發表於 2014-6-13 18:03
高壓得12V就算6922都唔會好聲 伏喱哩 發表於 2014-6-14 10:51
xTMx 當前離線
onlinedot 當前離線
初級會員
可提供邊樹買?? 白龍仔 發表於 2014-6-13 14:30
medicalking 當前離線
可提供邊樹買?? x 2 onlinedot 發表於 2014-6-14 21:44
NOPSS 當前離線
音響,單反,玩車樣樣好,而家仲 ...
Moderator