請問一下0.8果個係咩來?
HANDSOMEMAN 發表於 2014-6-13 17:49



    我昨晚問過了 , 好似係效能係80% , 所以用 0.8代表 .

TOP

回覆  mig33

講笑咋? 本身隻AMP用升壓仲唔夠, 尿袋升壓多次先入AMP?!
好懷疑到底玩AMP係為左咩目的呢? ...
Hippo 發表於 2014-6-13 17:49



    目的得一個 , 就係多舊野好聲左 .

TOP

出膽amp咁型? 聽日去試下先, 岩聽又入番部, 膽真係正中我胃口

師兄下次哦下佢啦, 係都要整條充電線, desig ...
unizep 發表於 2014-6-13 18:03



    得喎 , 師兄貼出黎睇下 , 我都想知點改 .

TOP

高壓得12V就算6922都唔會好聲
伏喱哩 發表於 2014-6-14 10:51


T1e_schematic_rev (1).gif


師兄你看看張圖 , 好似係正負12供電 , 咁有 24v , 夠唔夠電好唔好聲就真係唔知.

TOP

回覆 29# victorsausau

Please check pm

TOP

回覆 30# 伏喱哩

講真我唔識膽機線路
但今日試左Final Tuning Demo 我覺得好有驚喜囉
我覺得佢起碼一定打得低神壇部強國膽磚, 其他大牌唔講啦
自己可以試Demo, 幾年經驗所得, 試Amp係唔使錢架

TOP

可提供邊樹買??
白龍仔 發表於 2014-6-13 14:30

可提供邊樹買?? x 2

TOP

可提供邊樹買?? x 2
onlinedot 發表於 2014-6-14 21:44



X3. THX

TOP

我覺得是 12AU7 ?

TOP

回覆 37# onlinedot


回覆 38# medicalking


PLZ CHECK PM

TOP