符碌 當前離線
進階會員
我都主聽 acg ,同好多舊歌都會聽 Zs7 la 唔洗唸 ,但要買埋 條7n單晶銅線。 Zs6唔建議買了 vi ... atinpink 發表於 2019-3-27 07:22
TOP
atinpink 當前離線
中級會員
ZS7好似好難買到? 瘦佬有冇 同埋乜野取向? 符碌 發表於 2019-3-27 12:53
回復 atinpink ZS6佢話冇sample 話說條7n銅線邊間淘,定係買銅銀混編會好啲 via HKEPC Reader for Androi ... 符碌 發表於 2019-3-27 16:31
lwwk 當前離線
bassfranky 當前離線
Cwsjam11 當前離線
初級會員
16芯銅銀混編 我有,個人覺無7n銅好. 未買一定先買條7n先 已pm via HKEPC Reader for Android ... atinpink 發表於 2019-3-27 17:08
tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned