齋胡 當前離線
中級會員
TOP
louis3412 當前離線
進階會員
其實 , 就算係同一間既出品又點 ?! 我地買得呢 d 既人 , 都唔會在乎牌子 , 只在乎性價比 ... ... impotence 發表於 2019-3-2 11:23
makeedee 當前離線
咁即係唔存在競爭啦 而且唔怪得d野極其相似 又唔會同時推出產品 咁d人仲鬧kz? 聽到kz就不了果埋 ... louis3412 發表於 2019-3-2 13:47
符碌 當前離線
arthurson 當前離線
pc989 當前離線
回覆 符碌 最抵玩最高性價比就暫時都係c10 師兄想搵咩取向既耳機阿? 齋胡 發表於 2019-3-26 18:59
atinpink 當前離線
或者我講下自己想點用,我聽開ACG多,唔只女聲,仲有啲OST純音樂,仲有打算插落電話睇下戲睇下動畫 見到瘦佬 ... 符碌 發表於 2019-3-27 04:24
tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned