回覆 348# impotence
認同,最緊要又平又好聲~理得佢係咪同一班~

TOP

本帖最後由 louis3412 於 2019-3-2 13:48 編輯
其實 , 就算係同一間既出品又點 ?!
我地買得呢 d 既人 , 都唔會在乎牌子 , 只在乎性價比 ... ...
impotence 發表於 2019-3-2 11:23

咁即係唔存在競爭啦
而且唔怪得d野極其相似
又唔會同時推出產品

咁d人仲鬧kz?
聽到kz就不了果埋人走哂去買cca!
跟車太貼

via HKEPC Reader for Android

TOP

咁即係唔存在競爭啦  
而且唔怪得d野極其相似
又唔會同時推出產品

咁d人仲鬧kz?
聽到kz就不了果埋 ...
louis3412 發表於 2019-3-2 13:47



呢一招係生意佬玩法
SET箭靶谷另一間生意

TOP

除左C10,仲有邊隻野好???

TOP

終於搵到瀑布圖
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(5bfa7).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(b6343).jpg

TOP

28 聰明,今日無開

TOP

回覆 354# 符碌
最抵玩最高性價比就暫時都係c10
師兄想搵咩取向既耳機阿?

TOP

回覆  符碌
最抵玩最高性價比就暫時都係c10
師兄想搵咩取向既耳機阿?
齋胡 發表於 2019-3-26 18:59


或者我講下自己想點用,我聽開ACG多,唔只女聲,仲有啲OST純音樂,仲有打算插落電話睇下戲睇下動畫
見到瘦佬又講到隻DT2好好咁,但瘦佬話話C10就300樓下最多人揀,另外又有人話V80好好,仲有ZS6 ZS7呢啲,搞到都唔知點揀好

自己本身有DM5,但唔想用黎插電話

TOP

或者我講下自己想點用,我聽開ACG多,唔只女聲,仲有啲OST純音樂,仲有打算插落電話睇下戲睇下動畫
見到瘦佬 ...
符碌 發表於 2019-3-27 04:24

我都主聽 acg ,同好多舊歌都會聽

Zs7 la 唔洗唸 ,但要買埋 條7n單晶銅線。  Zs6唔建議買了

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP