本帖最後由 seikomatic 於 2022-6-13 07:16 編輯

overseas pic


TOP

回覆 18# garyyung


    都係, 我覺得聲場宏大比較好形容BAX

TOP

回覆 20# saltyfatboy


    係最抵, 對power 都唔知咩牌子來, 我就唔會想試啦.

又唔係冷, 係冷靜D姐, 個高音做得好過BAX既, 其他就好明顯唔同方向. 暫時呢一刻係BAX 同TA1 MAX impressive D.

TOP

回覆 21# seikomatic


    That is me.

TOP

回覆 23# saldtch

Muse HiFi 我諗都係Linsoul 啲FD 吧

竟然, 以為平板係個能量感會強啲既添, 高音好過BAX 呢個要試真佢
暫時BAX 個高頻係最啱心水, 夾埋不能說2用部M7 聽真係好毒

哈哈, 睇返個個英文應該係immersion 吧, 又係搞錯左大楷i 變 L
套管長短粗幼都唔同呢, 幾正咁啊

TOP

回覆 19# twins_chun


    同Muse Hifi Power 同一單元無咩關係吧.
我覺得好唔錯, 不過我覺得線同機好大影響, 用跟機線去試咩都死. 3對新TRN 都唔會伏.

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2022-6-13 17:08 編輯

回覆 25# saltyfatboy


    而家明顯係同一個單元, 平一半就真係唔使諗

其係係好OK, 但講真, 3對都好唔錯, Kirin 用low gain 係差D, 但俾D 力就同其他兩對差唔多. Kirin 個聲音係明顯細膩D, BAX 就artificial D, 我三對而家都係用Yinyoo 聽 (快D 買條你就會更易明我講咩架喇 ), 所以個最明顯分別係個microdetail 同texture, 呢對texture 應該最好.

係呀, 佢D nozzle 同埋塊板真係唔得, BGVP 果塊好靚架. 佢仲要3對一樣色, 用個ring 去分, 呢樣都係唔得.

TOP

回復 17 #saldtch

Muse包裝各方面都高級D, 我估個單元同一個,所以就唔考慮啦。

有儀器測試更加準確

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 26 #saldtch

我都打算睇下BSA有冇三百內的線啱佢用。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  twins_chun


    同Muse Hifi Power 同一單元無咩關係吧.
我覺得好唔錯, 不過我覺得線同機好大影 ...
saldtch 發表於 2022-6-13 16:56


ic.....

TOP