回覆  HAKAIDER

想問呢隻點樣 hfiiman he400se
Bruh 發表於 2021-9-4 11:08


無玩平板單元, 再者我對大陸牌子未感興趣

但以我所知平板單元因為導線距離和電阻的關係, 效率與靈敏度遠遠低於動圈, 而且難驅動

你用電腦onboard 做訊源, 未必推得好

因為你要有足夠多的電流量, 將整個平板電路 (震膜) 灌滿先可以出到正常音色

TOP

Panasonic RP-HD10 1000蚊內可以諗諗。

TOP

回覆 21# HAKAIDER


    shp9600?

TOP

回覆 21# HAKAIDER


    想問個D平衡是唔好D

TOP

hi-x50 邊間tomlee有demo?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  HAKAIDER
    shp9600?
Bruh 發表於 2021-9-4 18:12


當年只係草草試了一次9500, 也没太大印像

Denon 好似都仲有出around $1K 的封閉式耳機, 當年的D1000 / D1001 係好東西

回覆  HAKAIDER
    想問個D平衡是唔好D
Bruh 發表於 2021-9-4 18:53


平衡線路主要分別係因電路設計不同, 音壓會大少少 (聽感上大5db 左右)

所以直感上音色會結實有力左

但正如之前所説, 如果你只用電腦onboard 做訊源直出耳機的話, 根本不用考慮平衡線路耳機

除非你有決心加多一部有平衡線路的耳擴........................

要不然, 用返3.5mm 插電腦onboard 輕鬆玩一玩好了

TOP

回覆 16# tskso

我想入對轉換插,A2DC公←→MMCX母,有乜好介紹

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 26# HAKAIDER


    有諗過入耳擴 around 700

TOP

回覆 26# HAKAIDER


咁如果headphone你推介邊隻

TOP