ivankmo 當前離線
中級會員
回復 ivankmo 師兄如果這樣寄到的話可否通知一吓, 因為我剛收到11月頭寄上去退件 via HKEPC Re ... WKML 發表於 2020-12-21 14:59
TOP
waltyuen 當前離線
特級會員
cyjoe_2000 當前離線
進階會員
WKML 當前離線
回復 ivankmo 請問師兄進展如何? 已到了嗎? via HKEPC Reader for Android WKML 發表於 2021-1-7 16:32
kk6166 當前離線
12月21日寄,依家仲0係中國海關 2020-12-21 14:03:00【香港】已收件香港 2020-12-22 14:24:00【香港】 ... ivankmo 發表於 2021-1-7 17:17
師兄睇邊個網?點解會咁多資訊既 kk6166 發表於 2021-1-7 17:26
中國郵政 個網 ivankmo 發表於 2021-1-7 17:35
回復 ivankmo 同我上次一樣, 一直在當地郵政未清關, 我最後個多月後退回原件 via HKEPC Reader ... WKML 發表於 2021-1-7 17:53