回復 ivankmo

師兄如果這樣寄到的話可否通知一吓, 因為我剛收到11月頭寄上去退件  

via HKEPC Re ...
WKML 發表於 2020-12-21 14:59

11月頭, 都差唔多個半月....

好呀, 有消息再update

TOP

回覆 17# ivankmo

高咩啊.
我就是失手 衰過先明r- 個環 焊 short去個外款而接左去gnd

TOP

大細聲問題分分鐘係大陸單元問題...

TOP

回復 21 #ivankmo

請問師兄進展如何? 已到了嗎?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 ivankmo

請問師兄進展如何? 已到了嗎?

via HKEPC Reader for Android
WKML 發表於 2021-1-7 16:32


12月21日寄,依家仲0係中國海關


2020-12-21 14:03:00【香港】已收件香港

2020-12-22 14:24:00【香港】已出口直封香港
14:24:00离开【香港】处理中心香港
14:24:00离开境外出口互换局(尚未抵达中国邮政)香港

2020-12-24 10:03:48送交进口海关广州市
13:57:33进口海关留存待验广州市

TOP

12月21日寄,依家仲0係中國海關


2020-12-21 14:03:00【香港】已收件香港

2020-12-22 14:24:00【香港】 ...
ivankmo 發表於 2021-1-7 17:17



    師兄睇邊個網?點解會咁多資訊既

TOP

師兄睇邊個網?點解會咁多資訊既
kk6166 發表於 2021-1-7 17:26


中國郵政 個網
http://yjcx.chinapost.com.cn/qps/yjcx

TOP

回復 25 #ivankmo

同我上次一樣, 一直在當地郵政未清關, 我最後個多月後退回原件

via HKEPC Reader for Android

TOP

中國郵政 個網
ivankmo 發表於 2021-1-7 17:35


奇怪,我係你個網查唔到我個單號,要在我本身個香港郵政網查,但只得下面咁多資訊
    24-12-2020 13:57        中國內地        海關查驗中

TOP

回復 ivankmo

同我上次一樣, 一直在當地郵政未清關, 我最後個多月後退回原件  

via HKEPC Reader ...
WKML 發表於 2021-1-7 17:53


你上次寄乜?
即最後都寄唔到過去? 賣家果度點講?

我平郵加掛號

TOP