耳機線可以拆,但好似冇得換線玩平衡,幾可惜……

TOP

271 好似貴D要699,640先599,可惜買唔返了,Hi-X55 揾日去试下,我去呢間分店估比較少人试 ...
tskso 發表於 2020-8-12 21:27


果日tst tomlee 吾知咩promotion 見-100 即入左 不過2016年 lu haha,, 揾日去試下x55 先

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

果日tst tomlee 吾知咩promotion  見-100 即入左 不過2016年 lu haha,, 揾日去試下x55 先 ...
benny8888 發表於 2020-8-13 00:53


你講通櫃掉貨果次?!

聞説係通櫃比人停AKG 香港代理前玩野掉貨做爛個市

依家AKG 香港/澳門總代理係世紀通訊

TOP

你講通櫃掉貨果次?!

聞説係通櫃比人停AKG 香港代理前玩野掉貨做爛個市

依家AKG 香港/澳門總代理係世紀 ...
HAKAIDER 發表於 2020-8-13 09:54


好似係呀 所以吾知話當無保定咩

TOP

佢哋係咁㗎, 有次見到640 5百頭,我都冇買,飲恨呵!
tskso 發表於 2020-8-13 06:29



    haha wait until thomann cheap ??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 tcpdavy 於 2020-8-14 06:23 編輯
出街我覺得好快殘喎,夏天真係玩耳牛嘅寒冬,冇冷氣好難搞
tskso 發表於 2020-8-12 18:25



    係呀⋯幾年前咪有排好興akg k550改換線既⋯買左唔夠半年帶出街⋯日日番工放工用花q晒 lol

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我頭先走咗去尖沙咀TL諗住試下呢個,去到先醒起冇帶DAP出街

TOP