提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Po 你張圖唔好介意
otherphonepc 發表於 2016-10-26 12:19 AM


ching  我都係用緊同一款walkman 聽緊同一隻碟

TOP

回覆 21# otherphonepc

TOP

回覆 22# 真革新


    我部係人龍10周年版

TOP

已試,同手上300AP 比又覺得各有千秋
N3AP BASS 厚,音場闊
300AP ,細節多,上中下平均,偏尖,但加上Spinfit剛 ...
dio 發表於 2016-10-25 23:16


    最緊要舒服

TOP

這對應該都會入,一來sony製作圈鐵越來越成熟,另外不用掛耳也是另一吸引我的地方。

TOP

頭先試左
直配zx2
感覺幾好
Bass幾厚身
音場比我想像中闊好多
1800銀真係交足功課
可能配sony真係有加乘

TOP

頭先試左
直配zx2
感覺幾好
Bass幾厚身
音場比我想像中闊好多
1800銀真係交足功課
可能配sony真係有加乘 ...
sony_vaio 發表於 2016-10-26 22:24

請問到那裡可以買到1800蚊?
可否提供地址?

TOP

請問到那裡可以買到1800蚊?
可否提供地址?
kcyipgar 發表於 2016-10-27 13:36


自己上price.com.hk check啦. 來來去去都係個2,3間出晒名水貨鋪.

TOP

行到有既,官網登記到

TOP