回覆  derek412
睇邊款手機 lu... 而家有啲手機專攻音響...
LG V10夠推有餘吧
但a3我覺得聲朦
圈鐵 ...
sapphire4890 發表於 13/3/2016 23:01

A3聲朦…其實你有冇玩過?

TOP

本帖最後由 78952631 於 2016-3-13 23:59 編輯
依家個d xba-a2, a3有咩唔好呀? 想聽聽你意見
longleg 發表於 2016-3-13 19:54


以下我自己聽過個人覺得啦,唔中意唔好插

由H3到Z5都一樣,
1. 唔自然,你戴落去好明顯會聽到中高音係鐵,低音係圈,隻隻都係咁,
   一聽就知係圈鐵,好唔自然,好似一隻耳戴住左兩隻唔同既耳機同時播咁
   但係聽K3003果時係好自然第一印象唔會覺得佢係圈鐵,會覺得佢係一隻純圈黎(有朋友聽就覺得似純鐵)
   我覺得一隻做得好既圈鐵,應該就係要好似K3003咁自然,做到唔會咁易比你一聽就聽得出佢係圈鐵黎

2. 調音偏下盤,低音太多太肥,令到成個調音都好悶,唔通透,對比返以前MDR-EX系列就仲明顯

都係繼續等真正有資格做EX1000後繼機既耳機出算把啦

TOP

回覆 20# sapphire4890


    v10根本推唔好A3 人聲干
要推好A3要用大電流輸出嘅擴

TOP

回覆 22# 78952631


    SONY設計ex系耳機啲人都走曬啦
一係你試下音茶樂啲耳機 (ex系耳機設計者之一)

TOP

A3聲朦…其實你有冇玩過?
WallerHomie 發表於 2016-3-13 23:34

試聽半首歌放返低⋯⋯

TOP

回覆  sapphire4890
    v10根本推唔好A3 人聲干
要推好A3要用大電流輸出嘅擴 ...
derek412 發表於 2016-3-14 00:07

有咩好介紹 maximum input 100mw
樓主只用手機既話,V10應該係手機界既王者

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 25# sapphire4890


    半首歌 武斷到咁.....

TOP

回覆  sapphire4890


    半首歌 武斷到咁.....
tvbau 發表於 2016-3-14 07:53

個場有其他野玩嘛 a3周圍都有得試
Btw, 罪大 小金標 兩千零蚊不能太高要求
可能唔係用罪大walkman,啲聲真係同幻想有好大段距離

TOP

雖然我唔太鍾意Z5既調音,但真心,Z5用PHA-3平衡出先好效果,唔係吹水我試過用DX80、ZX100、IPC+ADL X1、IPC+P50、IPC+SU-AX7、IPC+National、IPC+PHA-2、ZX2去推Z5都冇好結果,反而一夾部PHA-3聲音就跳幾級。
A3既圈鐵協調邊面就好過H3唔少,當初我用XBA-40個陣曾經想轉H3,前後試過五六次,每次不少於15分鐘,都係唔岩聽;但一出隻A3,我試左半個鐘就買左,賣埋隻Westone三單,最緊要係A3易夾其他廠機,易出好聲,換埋原廠升級線,個中頻出返哂黎。

TOP