多謝 C Hing,遲些去看看

TOP

我發覺我真係超級木耳,用垃圾小米,v40+,hiby r6聽同一首歌,除左推力外,我聽唔出有乜分別。(可能係商場 ...
arthurson 發表於 2018-12-31 17:43


師兄V40係唔係LG?其實出左行貨未?打算換佢一部過算

TOP

師兄V40係唔係LG?其實出左行貨未?打算換佢一部過算
kongso 發表於 2019-1-2 18:29

lg v40既話未有行貨消息

TOP

c720?
raystation 發表於 2019-1-1 23:02


早前試聽過天龍,印像中平果条$7xx 過得去

TOP

c10 瘦佬賣幾錢?

TOP

c10 瘦佬賣幾錢?
muimui725 發表於 2019-1-3 11:56


會員價 同 非會員價 好似唔同 , 你自己 wahpsapp 佢問問啦 !

TOP

c10 瘦佬賣幾錢?
muimui725 發表於 2019-1-3 11:56

當時兩魚找一蚊入手

TOP

c10有兩個缺點比zs10差dd
前者雖然戴超級舒服好多,但係隔音冇zs10好..
第2點,c10有輕微底噪聲,但係都是可接受範圍,10仔就零底噪
睇返兩者spec應該一樣,係其中兩粒動鐵擺位有分別
(小道消息有人話隻c10係土佬屎糞個老闆自己出既品牌)

TOP

c10有兩個缺點比zs10差dd
前者雖然戴超級舒服好多,但係隔音冇zs10好..
第2點,c10有輕微底噪聲,但係都是可接 ...
ways 發表於 2019-1-4 04:11
屎糞洞庭

TOP

本帖最後由 lipo18650 於 2019-1-4 09:51 編輯

old  news  is  so exciting.,時分ar ma.其他師兄一早講左la,

spec 吾糸一樣,粒圈已經吾同。隔音就因人而異。

TOP