strawberry 當前離線
初級會員
TOP
kongso 當前離線
我發覺我真係超級木耳,用垃圾小米,v40+,hiby r6聽同一首歌,除左推力外,我聽唔出有乜分別。(可能係商場 ... arthurson 發表於 2018-12-31 17:43
齋胡 當前離線
中級會員
師兄V40係唔係LG?其實出左行貨未?打算換佢一部過算 kongso 發表於 2019-1-2 18:29
manman1998 當前在線
特級會員
c720? raystation 發表於 2019-1-1 23:02
muimui725 當前離線
impotence 當前離線
c10 瘦佬賣幾錢? muimui725 發表於 2019-1-3 11:56
ways 當前離線
進階會員
寫入讀出 當前離線
c10有兩個缺點比zs10差dd 前者雖然戴超級舒服好多,但係隔音冇zs10好.. 第2點,c10有輕微底噪聲,但係都是可接 ... ways 發表於 2019-1-4 04:11
lipo18650 當前離線