twins_chun 當前離線
中級會員
唔係呀,呢條仲係cpp,我都想不過未有 我指嗰條線係Sony去老鼠尾嗰條,好過無嘢玩 via HKEPC IR ... jpwinson 發表於 2022-4-12 21:32
TOP
天大笑話 當前離線
鍾意亂噏嘅聾人
進階會員
saldtch 當前離線
jpwinson 當前離線
剛剛收到, 對野都幾bright, 暫時對比最近買既Olina, Autumn, FH3 我比較prefer佢地, 呢對野睇來都係要慢 ... saldtch 發表於 2022-4-13 11:19
回覆 jpwinson 應該真係要煲煲, 對EST 而家太搶聲. 我之前買左40幾條線, 而家真係唔買住喇, 不過對 ... saldtch 發表於 2022-4-13 11:48
回覆 jpwinson 呢對同我對LZ A6 都幾似, 20個鍾後再分享吓我除左death metal 外都係咩都聽. 師兄用 ... saldtch 發表於 2022-4-13 13:25
真係要煲吓會再好啲,我都有好多線,當然未試哂,不過我試過覺得如果用條新鈀線應該會再出啲,師兄最好落 ... jpwinson 發表於 2022-4-13 13:05
saltyfatboy 當前離線