唔係呀,呢條仲係cpp,我都想不過未有  

我指嗰條線係Sony去老鼠尾嗰條,好過無嘢玩

via HKEPC IR ...
jpwinson 發表於 2022-4-12 21:32


玩住CPP 8 core先, 銅鍍鈀亦有自己味道

TOP

回覆 255# 係咁先啦

同意 極夾super2

TOP

剛剛收到, 對野都幾bright,
暫時對比最近買既Olina, Autumn, FH3 我比較prefer佢地,
呢對野睇來都係要慢慢試吓D combo

TOP

剛剛收到, 對野都幾bright,
暫時對比最近買既Olina, Autumn, FH3 我比較prefer佢地,
呢對野睇來都係要慢 ...
saldtch 發表於 2022-4-13 11:19

咁師兄你真係要試吓條隱藏線,同佢非常夾,用佢嚟聽個靜電會醇好多,而且煲多陣之後你會有唔同嘅感覺

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 264# jpwinson


   應該真係要煲煲, 對EST 而家太搶聲. 我之前買左40幾條線, 而家真係唔買住喇, 不過對鈀都有D 興趣

TOP

回覆  jpwinson


   應該真係要煲煲, 對EST 而家太搶聲. 我之前買左40幾條線, 而家真係唔買住喇, 不過對 ...
saldtch 發表於 2022-4-13 11:48

真係要煲吓會再好啲,我都有好多線,當然未試哂,不過我試過覺得如果用條新鈀線應該會再出啲,師兄最好落去試吓先,但係用條cpp 8 core 就好好,靜電夠出但唔會太bright,我嘅經驗係煲咗20個鐘後就開始唔同咗,所有音都會好舒服,因為我咩歌都聽

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2022-4-13 13:27 編輯

回覆 266# jpwinson

呢對同我對LZ A6 都幾似, 20個鍾後再分享吓我除左death metal 外都係咩都聽.
師兄用咩膠?

TOP

回覆  jpwinson

呢對同我對LZ A6 都幾似, 20個鍾後再分享吓我除左death metal 外都係咩都聽.
師兄用 ...
saldtch 發表於 2022-4-13 13:25

我又無咩睇用咩品牌耳膠喎,不過我就一路都有好多好多耳膠,真係試過好幾對之後先覺有幾對係突別舒服嘅,依家返工就用呢對
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(FF5BE).jpg

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(159FC).jpg



via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

真係要煲吓會再好啲,我都有好多線,當然未試哂,不過我試過覺得如果用條新鈀線應該會再出啲,師兄最好落 ...
jpwinson 發表於 2022-4-13 13:05


配銅鈀味道會偏濃 & 澎湃一D, 銀鈀就帶有剌激感

TOP

回覆 263# saldtch

的確唔算多低, 所以師兄們話個條單晶銅隱藏線夾BAX 係幾正, 同意jpwinwon 形容, 夾住個高頻幼滑不失細節

TOP