tskso 當前離線
摩改 DA7.2X.....升頻DAC
Banned
TOP
Pennylau 當前離線
sonicrun
進階會員
雅x tskso 發表於 2018-2-9 10:00
shal 當前離線
特級會員
我都係呢檔買,又係朋友介紹 Pennylau 發表於 2018-2-9 10:28
用咗呢條線 會唔會重咗好多? 第日搵你幫手得唔得先 tskso 發表於 2018-2-9 10:24
我都係玩返原廠線先, 已經好混亂, q701 跟機兩條線 竟然有一條 六米長, 可以實現 駁落電視機度用 ... tskso 發表於 2018-2-9 10:23
咪就係早 個零禮拜前 要放棄 一直想入嘅k701, 選擇咗Q攞, 2年保用 冇了, 90日, 有時都比較鍾意 ... tskso 發表於 2018-2-9 10:43