有冇乜可推介,師兄
Ponya 發表於 2018-12-29 22:23


我淨用過kz 銅銀$59 同樓上Trn 金銀$69 兩条,肯定好過跟機果条... 通透明亮D

TOP

改左用TRN黑銀果條,抵玩
齋胡 發表於 2018-12-29 22:32


我開始由Kz 果条轉 trn,貴$10 股数多D粗D插得實D

TOP

trn助聽器+c10有無底噪聲?
我之前買左條trn 4.2+v80有強勁底噪聲, 嬲到我送咗畀人。

TOP

回覆 214# 寫入讀出

呢條早3個禮拜入左,線身好軟~ 瘦佬話遲d有粗D大約3xx~

TOP

回覆  寫入讀出

呢條早3個禮拜入左,線身好軟~ 瘦佬話遲d有粗D大約3xx~
akiralok 發表於 2018-12-30 00:06

到時再留意下先, thx

TOP

回覆  寫入讀出

金線聲好? 幾錢? 謝謝
eg_tkk 發表於 2018-12-29 21:40


之前入咗條3.5mm版比zs10用,個聽感如下:
有,用緊,都過100粒鐘,條金銀可以帶起ZS10個中高頻,聽粱靜茹,衛蘭,OLIVIA ONG會滑左甜左,整體分析力同三頻涵接都好左,個人覺得好過配銅銀混編或銅銀合金,除非只聽快歌,電子DANCE一類。

但今次c10反而覺得夾3合1 / 銅鉑銀多啲,最後都係入咗條4.4mm 3合1比c10。

TOP

唔係講笑, 換了條純銅+銀鉑絲2.5mm平衡線落C10度聽, 音質全面提升

聲場, 低音, 清晰度都全面提升, 之前一多樂器就會覺得好亂果啲, 又唔可以話無晒, 但大幅減少了

TOP

反而條金銀平衡線, 用了落DMG度, 好似提升不大, 可能原裝條線好似瘦佬講, 都真係已經唔錯

不過唔知點解, DMG我覺得人聲靠後了, 對比我的C10同K5, 人聲唔係好夠, 少少朦

TOP

V80 同ZS6 換左綫同耳膠後成条脫胎換骨,但都未能赢到Me100 整条原裝,貴一点的可能測試調控過

TOP

C10配原裝線其實都唔差 我用平民組合 越聽越正
耳膠我有AET06,07, FINAL TYPE E, SPINFIT 145,
我比較喜歡用06,人聲同低音都兼顧到,其他會減少量高音
IMG_20181231_002729562 (1).jpg

TOP