leungleung1234 當前離線
進階會員
下底有啲咩新嘢玩 好耐冇落去了 天大笑話 發表於 2022-4-9 18:51
TOP
呢條調音係點嘅呢? 可否分享一下 twins_chun 發表於 2022-4-9 12:58
kityu 當前離線
中級會員
jpwinson 當前離線
回覆 jpwinson 我好似見到ching kityu 發表於 2022-4-9 19:05
條線主要係背景好靜,聲音乾淨,人聲取向有點似之前條mk1 leungleung1234 發表於 2022-4-9 18:58
完全同意,仲有應該係咩耳機都夾到嘅感覺,我就一定買,再加條銀導鈀 via HKEPC IR Pro 3.6.1 ... jpwinson 發表於 2022-4-9 19:45
twins_chun 當前離線
我如果再買的話就會係啡色隱藏線,佢個低頻好吸引 leungleung1234 發表於 2022-4-9 20:00