果然係強迫症

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

有時唔係好明白,C16後出A10(8變5),AS16後出AS12(8變6),硬係有種弱化版嘅感覺,好似紅彗星變揸古,高達變吉姆咁,如果之前已經入咗旗艦,仲有幾多人會入隻量產型?一般都係氹人升級,無理由氹人降級㗎?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有時唔係好明白,C16後出A10(8變5),AS16後出AS12(8變6),硬係有種弱化版嘅感覺,好似紅彗星變揸古,高 ...
philipsrev 發表於 2019-6-13 22:08

先整高達 後再量產吉姆
大家手上果d試作型黎架炸
btw 隔離cpu同gpu都係咁出
先整完整die再發揮刀工 到而家i5 9400冇F版仲未有影

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

都係15樓比較清醒少少  

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

點都好啦,入貨前準D好,盲入風險大
tskso 發表於 2019-6-14 16:37



    去瘦老到玩下demo

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP