已入手,開心使用中

TOP

已入手,開心使用中
yugioh1 發表於 2016-10-25 11:02


    可否影D照片欣賞下?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

試左,比想像中細,好戴過 A3 好多。人聲無 A3 咁重口味,通透左d。不過高音有少少齒音,分析力和我隻 W30  ...
countryboy 發表於 2016-10-25 19:31



    我覺得個bass 量唔需要咁大舊, 太刻意

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 teamhardcore 於 2016-10-25 19:54 編輯
我唸換番普通耳膠,bass 應該會少番d。
countryboy 發表於 2016-10-25 19:45



    我响旺角showroom試果時以經用緊綠色hybird耳膠, 不過口味都好緊要

TOP

用Spinfit會唔會好d

TOP

回覆 12# kcyipgar


    http://imgur.com/xh5nXuz

TOP

本帖最後由 teamhardcore 於 2016-10-25 22:21 編輯
回覆  kcyipgar
yugioh1 發表於 2016-10-25 22:03



    恭喜師兄入手心頭好

相可以咁link 編輯-> 圖片 ->網絡圖片

TOP

已試,同手上300AP 比又覺得各有千秋
N3AP BASS 厚,音場闊
300AP ,細節多,上中下平均,偏尖,但加上Spinfit剛剛好
聽感唔同既兩面刀,呢兩只耳機真係幾好,
同之前A3,40 比,真係帶得好舒服,
輕便,出街一流,懶人首選

TOP