一樣ohm, 靈敏度差少少唔夠力既話,應該兩隻都唔掂先岩⋯⋯
圈鐵唔會比純圈差既(果個價位) ...
sapphire4890 發表於 2016-3-13 13:20



    Sony既巔峰期依然仲係EX800、EX1000果時
H3之後果d我都唔太識欣賞

TOP

Sony 開發exk果班人去左搞Just ear呢個新品牌,最好既技術只會响果度出現

TOP

Sony既巔峰期依然仲係EX800、EX1000果時
H3之後果d我都唔太識欣賞 ...
78952631 發表於 2016-3-13 17:59

+1 H3果個年代,我寧願買 大陸圈鐵 dn1000,仲靚聲過佢

TOP

Sony既巔峰期依然仲係EX800、EX1000果時
H3之後果d我都唔太識欣賞 ...
78952631 發表於 2016-3-13 17:59


依家個d xba-a2, a3有咩唔好呀? 想聽聽你意見

TOP

如果煲完仲係覺得低頻太重, 可以試吓用呢隻膠 ... 或者會有驚喜
photosilicone 發表於 2016-3-13 14:45


    請問呢隻係乜膠耳塞?

TOP

請問呢隻係乜膠耳塞?
kcyipgar 發表於 2016-3-13 20:38


    spinfit耳膠, 對帶得好既人黎講係寶

TOP

h3 同 a3我都有過
h3最主要係低頻肥厚量多
a3改善咗好多 連高頻毛燥都冇咗
要買連條升級線一齊買

現役:jh16

TOP

h3 同 a3我都有過
h3最主要係低頻肥厚量多
a3改善咗好多 連高頻毛燥都冇咗
要買連條升級線一齊買

現 ...
derek412 發表於 2016-3-13 22:09

a2係唔係差過a3好多?

TOP

回覆 18# longleg


    用手機推唔會
因為手機根本餵唔飽A3

TOP

回覆 19# derek412
睇邊款手機 lu... 而家有啲手機專攻音響...
LG V10夠推有餘吧
但a3我覺得聲朦
圈鐵唔係唔好,只係sony做得差

TOP