搭單問下,我拎隻K545 出街用,發現隔音好似嘛嘛地,尤其搭地鐵時,聽到附近D聲仲清楚過唔戴個耳機,其實係咪正常的?而家攪到唔想拎出街用TIM

TOP

本帖最後由 snp386 於 2014-11-25 20:32 編輯

AxG 有買就快手,所有新貨由即日開始買返正價,大陸聽日都會加返 50-100% 價,不過我唔知香港係唔係一樣即時跟

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我半個月前搵左幾間K550都冇貨 只好買K551
但好老實講  K550 如果係769 買入真係對得住個價   
自己手上有702 242HD   個人認為如果同242HD比  係互有長短
但同K702 比真係冇得比 我諗K612 都應該係咁   但要搵部AMP 來比K6XX 同K7XX真係有D難

TOP

對k550 煲左大半年, 聲音穩定了,感覺明顯地容易推動,而且三頻亦比之前平均,低頻出得好了很多,明顯在分析力上增加了不少,聽電子音樂或者disco 音樂,感覺是一種跳躍的音樂感受,動聽。
真是一對好耳機。

TOP

我沒有 K550,但我有 K553 Pro ( K550 的後繼版?) 和 K612 Pro。
我認為 K612 > K553

TOP

612傾向601既感覺,550個聲音空間感closed back 黎計算大,圓,師兄揾咩推?兩隻都好食火。501係舊AKG Acoustic既調音揾唔返喇.
類似聲試下702啦

TOP