回覆 171# 寫入讀出


    幾銀?

TOP

回覆  寫入讀出


    幾銀?
dave666 發表於 2018-12-27 12:44
價錢: 仲平過淘寶人民幣個標價,但係係港幣

TOP

DIY關進步/退步乜事? 個concept係咪有問題? diy畫波鞋/手機套/貼閃石.係進步定退步? ...
philipsrev 發表於 2018-12-27 11:47


你說得對, DIY黎講係無分貴賤, 但係成千上萬蚊的耳機唔會咁樣玩

TOP

你說得對, DIY黎講係無分貴賤, 但係成千上萬蚊的耳機唔會咁樣玩
TMD1984 發表於 2018-12-27 13:58


會唔會咁玩係物主個人決定,不應一概而論,可能有人喜歡都唔定呢?
另外diy其實都同貴賤無關,純粹興趣問題。

TOP

會唔會咁玩係物主個人決定,不應一概而論,可能有人喜歡都唔定呢?
另外diy其實都同貴賤無關,純粹興趣問題 ...
philipsrev 發表於 2018-12-27 14:43


絕對同意

TOP

用拋光布磨令個面真係靚好多~
philipsrev 發表於 2018-12-24 10:28 PM


成個款唔同晒.

TOP

想問下師兄們有無C10用耳塞推荐?
原裝我覺得接近0隔音,但音場(?)好開揚,聽得到樂聲位置
AET,SF CP100,TYRE E都試過,隔音係好左,但就無左上述既特性

TOP

回覆 187# 齋胡

用緊spinfit cp145,同原膠比算接近,但相對軟熟,戴得舒服啲,之前試過用三節膠,隔音更好,啲細節仲多,但始終插得深,戴得唔耐。

TOP

回覆 188# philipsrev
入對試下先~THX師兄

TOP

對C10,我用原裝線,聽啲歌好似張敬軒咁,開頭慢啲小音樂啲,主要人聲時好正,有陪伴但到中後部一多音樂或有伴唱,就好似亂亂地,唔夠清咁,大家係咪咁?

TOP