我由密切,變埋中埋,仲隔離緊。。。

TOP

回覆 171# fannam


   上個月我女友都中左,之後我俾左啲家當佢,
係隔離時 聽歌解悶

TOP

回覆  fannam


   上個月我女友都中左,之後我俾左啲家當佢,
係隔離時 聽歌解悶 ...
係咁先啦 發表於 2022-11-25 09:45

唔緊要啦,咁咪乘機買過啲新嘢玩囉,話時話師兄你去攞咗對新嘢返嚟未,記得用膽機一齊玩,正好多

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

我好多野係哂公司。得部n3pro+606ultra +mk4跟身咋。我10日仲係雙線。。。好返要去買cp360耳膠配winter先得,唔知有冇ching試過28既線配winter呢? thank 咁多位ching關心

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2022-11-25 14:22 編輯

回覆 174# fannam


    師兄試埋Fiio HS18, 個stage 會好d, Wide bore 都可以試吓. 我而家係Winter + HS18 + EA Ares S. 跟機線都唔錯既, 但呢D 單圈(加隻所謂既BC) 質素都係scale 得好好, 成個音質真係好高吓.

另外就真係take care 喇要, 我有同事都係成家輪住中, 之前成個月無返.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔緊要啦,咁咪乘機買過啲新嘢玩囉,話時話師兄你去攞咗對新嘢返嚟未,記得用膽機一齊玩,正好多   ...
jpwinson 發表於 2022-11-25 02:00


所以我又衝左對 7hz 新AE版 尼兩日休息先去攞。
不過見到你一早買咗囉

TOP

回覆 177# 係咁先啦


    有無得透露吓咩價錢? 見呢對貴過原版好多吓.

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-11-25 23:12 編輯

回覆 177# 係咁先啦

呢對平板好特別,你用咩聽就比咩聲你,可以用直出嚟形容佢都得,我比較鍾意用膽機去聽,啲樂器同人聲好正,到手試吓咁玩會有驚喜,但唔建議只用手機去玩,雖然唔使太大力,但始終係平板,大力出奇蹟係不變嘅定律

TOP

回覆 178# saldtch

我未到手都未知實價呀,價格應該比起ALi開心吧

TOP