講返樓主隻k702, 會唔會諗住換線玩下?
tskso 發表於 2018-2-5 19:10



    我系ssp 搵人做左條so馬線
好正今晚影上來

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原來有咁多師兄 都有手集咁多AKG 耳牛, attention 冇問題你 過咗咁多年 對呢個品牌 印像都好好 直至最近先 ...
tskso 發表於 2018-2-8 12:43



    睇來我都會收集多對240s & 701
701收藏唔錯禁個盒幾靚

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

玩k701跟機果粒6.3mm-3.5mm轉頭一定要換, 個聲硬都係因為呢粒野

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 shal 於 2018-2-8 13:14 編輯
240s聽講好多貨唔使急
tskso 發表於 2018-2-8 12:50



    240s 240mk2 間間都重貨

702 & 701 就只見一兩盒系個貨架到

TOP

本帖最後由 teamhardcore 於 2018-2-8 13:15 編輯

回覆 178# tskso

我窮能用呢粒cheap野, 你地緊係用古河啦
   

TOP