係wor,我眼盲無睇清楚添
leungleung1234 發表於 2022-11-13 16:16

師兄其實最初我都無留意佢係幾多絞,我哋呢啲只係會耳聽為實嘅又點會去理佢幾絞,比如新8絞如果唔得又點會有人比錢,不過都係果句,就算幾好都一定有人唔鐘意嘅

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師兄其實最初我都無留意佢係幾多絞,我哋呢啲只係會耳聽為實嘅又點會去理佢幾絞,比如新8絞如果唔得又點 ...
jpwinson 發表於 2022-11-14 10:19


都唔係架, 有時候視乎返物料&包膠,會影響戴感

TOP

我想問下有冇人知凌雲同mk4比, 有冇話邊隻好D ? 我見兩隻都差唔多價錢

TOP

回覆 164# zerohk123


    唔好買Topguy 啦

TOP

我想問下有冇人知凌雲同mk4比, 有冇話邊隻好D ? 我見兩隻都差唔多價錢
zerohk123 發表於 2022-11-14 22:47


如果呢兩隻比,一定係入NX7 MK4。

TOP

請問後巷有貨嗎?知唔知廋佬賣幾錢?

TOP

請問後巷有貨嗎?知唔知廋佬賣幾錢?
eddiepsp 發表於 2022-11-16 20:54

之前賣 $620

via HKEPC Reader for Android

TOP

之前賣 $620

via HKEPC Reader for Android
tattattat 發表於 2022-11-16 21:01

未必有現貨,最好去之前問吓又或者直接落去訂同試吓其他嘢都得

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 150# fannam


    師兄仲有無折騰吓對Winter? 我用CP360 + Cadmus 覺得對野都幾得吓. 基本上完全唔挑線, 但耳膠真係要夾.

TOP