前日去買HM20時,順便試埋條 五元線8絞
我覺得比較條6絞  係順滑細致啲 無咁沖嘅
如果二選一,師兄們 會選擇邊一條?

TOP

~補返張相先   
因為唔摷啲 舊相 喇      

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(6FE6D).jpg

TOP

~補返張相先   
因為唔摷啲 舊相 喇
係咁先啦 發表於 2022-11-6 13:38

係呀師兄,我依家都係用條新五元去夾對HM20,不過對耳機要煲6-70個鐘先靚聲的,煲好咗好正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 133# jpwinson


    JP兄,咁nx7 夾6絞 定8絞 ?

TOP

~補返張相先   
因為唔摷啲 舊相 喇
係咁先啦 發表於 2022-11-6 13:38



    呢條耳機線高音幾好

TOP

回覆  jpwinson


    JP兄,咁nx7 夾6絞 定8絞 ?
係咁先啦 發表於 2022-11-8 00:02

夾Mk4用條新8絞會好啲,啲高音會再滑啲,不過唔使擔心條6絞我依家用佢去夾其他單圈比返啲高佢

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 129# fannam


    師兄而家對野戴成點?

TOP

唔好意思,冇時去買耳膠試,免強帶到,骨傳導感覺都幾好,但整體我唔係咁啱口味,可能要再煲一排先得。我呢幾日都係用mk4感得好唔錯,唔駛500水真係性價比高

TOP

如有興趣,拎去28,比大家試下。

TOP

回覆 138# fannam

慢慢來師兄,可能我過兩日都衝對呢

TOP