本帖最後由 jpwinson 於 2022-11-5 15:11 編輯
攪左成晚帶唔穩,pk了。一開聲就感覺到好空曠咁(係咪音場闊),bass 少量過對mk4,分析力冇mk4 d 樂器咁突出 ...
fannam 發表於 2022-11-5 09:08 
師兄唔使擔心,戴唔穩通常都係耳膠問題多啲,試吓換多幾對唔同大細嘅耳膠,唔一定係自己用開嘅大細先啱嘅,我有時都會換唔同牌子嘅耳膠睇吓邊對啱,玩耳機其中重要嘅一環就係換耳膠
見到佢機身唔算係難戴嘅,換耳膠應該有幫助
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) |