師兄呢條不能說2用嚟聽人聲一流,用3.5聽人聲好過4.4放心

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
jpwinson 發表於 2022-11-4 18:04



    是的,現在車聲咁大都聽到啲人聲好突出~~

3.5未煲啲人聲都唔差,煲返200個鐘應該更好

TOP

終於淘到回來了....
fannam 發表於 2022-11-4 15:52


期待師兄 winter 嘅分享

TOP

攪左成晚帶唔穩,pk了。一開聲就感覺到好空曠咁(係咪音場闊),bass 少量過對mk4,分析力冇mk4 d 樂器咁突出。要呢兩日再攪攪佢,完全帶唔穩,會自己“洗”出黎,已用s耳膠。

TOP

回覆 123# fannam

我之前都同佢地反映過個腔體唔係太好戴
師兄可能要試試CP360果種形狀既tips.

TOP

攪左成晚帶唔穩,pk了。一開聲就感覺到好空曠咁(係咪音場闊),bass 少量過對mk4,分析力冇mk4 d 樂器咁突出 ...
fannam 發表於 2022-11-5 09:08


RAPTGO 廠要同佢嚟個give me five先得,又係唔好戴,幾好聲都冇用

TOP

回覆 123# fannam


   帶唔穩鬆左咪會變左平頭耳機咁,有種特別的開揚感同中下盤消失

TOP

係,feel唔到骨傳導。。聽返mk4,得閒再買耳膠

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-11-5 15:11 編輯
攪左成晚帶唔穩,pk了。一開聲就感覺到好空曠咁(係咪音場闊),bass 少量過對mk4,分析力冇mk4 d 樂器咁突出 ...
fannam 發表於 2022-11-5 09:08

師兄唔使擔心,戴唔穩通常都係耳膠問題多啲,試吓換多幾對唔同大細嘅耳膠,唔一定係自己用開嘅大細先啱嘅,我有時都會換唔同牌子嘅耳膠睇吓邊對啱,玩耳機其中重要嘅一環就係換耳膠

見到佢機身唔算係難戴嘅,換耳膠應該有幫助

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(DB68A).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

收到,我耳膠特別小,用來用去都係AZLA SednaEarfit Standard 黑色個隻

TOP

放心,小林tap2都淘埋回來3xx
fannam 發表於 2022-11-4 18:08


3xx咁平...

TOP