jpwinson 當前離線
中級會員
借另一位師兄個post, 係咪呢條? twins_chun 發表於 2022-4-5 11:56
TOP
係咁先啦 當前離線
無聊達人
唔知大家認唔認得呢條係咩線,我唔記得咗,呢兩日我用佢嚟聽隻Bax個靜電單元好出,無論高中低音粒靜電都比 ... jpwinson 發表於 2022-4-5 09:05
多謝師兄 用心配線推介尼兩日去收耳機時 我打算試埋新出嗰幾條 再決定入手升級線 ... 係咁先啦 發表於 2022-4-5 14:36
twins_chun 當前離線
多謝師兄幫忙,係呢條Katana 2呀,買咗太奈真係唔記得 via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0 ... jpwinson 發表於 2022-4-5 12:20
大家交流吓 Katana 1 代 & 2 代各有特式, 兩條都易夾耳機, 值得收藏 twins_chun 發表於 2022-4-5 16:23
duechermei 當前離線
初級會員
師兄結果買咗邊條線? 又,Katana 1, 2 和 新的3 咩取向呢?大家有咩唔同? ... duechermei 發表於 2022-4-5 17:36
師兄,仲有條新嘅Katana 3,試過都想要,好夠彈力,不過先要另一條先,依家有得試,師兄都可以去試吓 vi ... jpwinson 發表於 2022-4-5 17:30
我只係訂咗未有貨,我係先要條銀導鈀,至於katana 3同2嘅取向唔同,(其實每條katana都各有特色),新呢條 ... jpwinson 發表於 2022-4-5 17:50
師兄,我剛試咗新線,立即訂咗銀導鈀比輪迴用,用Bax嘅話我覺得 cpp 8 core 可能好啲,因條新線勁好多, ... jpwinson 發表於 2022-4-5 14:50