借另一位師兄個post, 係咪呢條?
twins_chun 發表於 2022-4-5 11:56

多謝師兄幫忙,係呢條Katana 2呀,買咗太奈真係唔記得

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

唔知大家認唔認得呢條係咩線,我唔記得咗,呢兩日我用佢嚟聽隻Bax個靜電單元好出,無論高中低音粒靜電都比 ...
jpwinson 發表於 2022-4-5 09:05



    多謝師兄 用心配線推介尼兩日去收耳機時 我打算試埋新出嗰幾條 再決定入手升級線

TOP

多謝師兄 用心配線推介尼兩日去收耳機時 我打算試埋新出嗰幾條 再決定入手升級線 ...
係咁先啦 發表於 2022-4-5 14:36

師兄,我剛試咗新線,立即訂咗銀導鈀比輪迴用,用Bax嘅話我覺得 cpp 8 core 可能好啲,因條新線勁好多,用係靜電可能太出,而且條線都幾食力,比幾多佢出幾多,用係輪迴剛剛好夠力又夠清,仲有條不能説2代都好正 真係要去試吓

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

多謝師兄幫忙,係呢條Katana 2呀,買咗太奈真係唔記得  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0 ...
jpwinson 發表於 2022-4-5 12:20


大家交流吓 Katana 1 代 & 2 代各有特式, 兩條都易夾耳機, 值得收藏

TOP

大家交流吓 Katana 1 代 & 2 代各有特式, 兩條都易夾耳機, 值得收藏
twins_chun 發表於 2022-4-5 16:23

師兄,仲有條新嘅Katana 3,試過都想要,好夠彈力,不過先要另一條先,依家有得試,師兄都可以去試吓

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

大家交流吓 Katana 1 代 & 2 代各有特式, 兩條都易夾耳機, 值得收藏
twins_chun 發表於 2022-4-5 16:23


師兄結果買咗邊條線?

又,Katana 1, 2 和 新的3 咩取向呢?大家有咩唔同?

TOP

師兄結果買咗邊條線?

又,Katana 1, 2 和 新的3 咩取向呢?大家有咩唔同? ...
duechermei 發表於 2022-4-5 17:36

我只係訂咗未有貨,我係先要條銀導鈀,至於katana 3同2嘅取向唔同,(其實每條katana都各有特色),新呢條我嘅感覺係每個音都好有彈力,而且立場都好闊,師兄有興趣應該去試吓,睇吓比到啲咩感覺你

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

師兄,仲有條新嘅Katana 3,試過都想要,好夠彈力,不過先要另一條先,依家有得試,師兄都可以去試吓

vi ...
jpwinson 發表於 2022-4-5 17:30


Katana 3 反而未試過, 價錢係咪同1 & 2代唔同?

TOP

我只係訂咗未有貨,我係先要條銀導鈀,至於katana 3同2嘅取向唔同,(其實每條katana都各有特色),新呢條 ...
jpwinson 發表於 2022-4-5 17:50


銀導鈀呢條反而唔認識, 係最近新產品定之前出嘅呢?

TOP

師兄,我剛試咗新線,立即訂咗銀導鈀比輪迴用,用Bax嘅話我覺得 cpp 8 core 可能好啲,因條新線勁好多, ...
jpwinson 發表於 2022-4-5 14:50


CPP 8 core 會唔會偏好重銅味呢? 人聲同高頻相對會遜色嗎?

TOP