死啦,甘大張,加埋里個logo

TOP

用高達筆咋
fai000000 發表於 2018-12-21 20:06


唔熟識呢 d 野 ! 係唔係模型鋪有得賣 ? 大約幾錢 ?

TOP

唔熟識呢 d 野 ! 係唔係模型鋪有得賣 ? 大約幾錢 ?
impotence 發表於 2018-12-22 09:00

正路模型鋪有,係金屬色未必有散賣,有既20蚊內一支

TOP

今日終於係瘦佬度執左隻,重諗住佢今日做冬唔會開
講返C10,性價比高就大家都知啦
頭先買完即拆,全原裝就咁配紫珊,自己聽慣ACG,未煲聽樂器聲已經好清,分析度都幾高,認真驚喜

TOP

今日終於係瘦佬度執左隻,重諗住佢今日做冬唔會開
講返C10,性價比高就大家都知啦
頭先買完即拆,全原裝就咁配 ...
齋胡 發表於 2018-12-22 17:58

聽澤野弘之都足夠好

via HKEPC Reader for Android

TOP

Fotor_154548644597571~01~01.jpg
個面係金钃黎,磨平拋光左。

TOP

個面係金钃黎,磨平拋光左。
zconcept 發表於 2018-12-22 21:51


燈光問題?咁金既

TOP

聽澤野弘之都足夠好  

via HKEPC Reader for Android
louis3412 發表於 2018-12-22 20:43

好期待煲完之後

TOP

估吾到仲可以玩面版

TOP

個面係金钃黎,磨平拋光左。
zconcept 發表於 2018-12-22 21:51

拋光膏加布? 定用拋光機磨?

TOP