kingsize 當前離線
中級會員
TOP
impotence 當前離線
用高達筆咋 fai000000 發表於 2018-12-21 20:06
齋胡 當前離線
唔熟識呢 d 野 ! 係唔係模型鋪有得賣 ? 大約幾錢 ? impotence 發表於 2018-12-22 09:00
louis3412 當前離線
進階會員
今日終於係瘦佬度執左隻,重諗住佢今日做冬唔會開 講返C10,性價比高就大家都知啦 頭先買完即拆,全原裝就咁配 ... 齋胡 發表於 2018-12-22 17:58
zconcept 當前離線
個面係金钃黎,磨平拋光左。 zconcept 發表於 2018-12-22 21:51
聽澤野弘之都足夠好 via HKEPC Reader for Android louis3412 發表於 2018-12-22 20:43
philipsrev 當前離線