回覆 100# zingy_hkepc

逃佬官方可配muse 02

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-10-21 14:29 編輯
回覆  jpwinson

好奇準備左邊粒"運放"?
會唔會運放比機貴
0186 發表於 2022-10-21 10:29

我入嗰粒運放係有師兄已在用所以唔怕相容問題,而且重唔貴

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 101# 0186

02 + 膽 會唔會太重口味

TOP

回覆 101# 0186

用到Muse 02
咁都幾多選擇,夾胆可能Muse01 好D

TOP

回覆  0186

用到Muse 02
咁都幾多選擇,夾胆可能Muse01 好D
zingy_hkepc 發表於 2022-10-21 13:55

Muse 02我有,不過都係聽多啲對原裝同等隻新運放到咗先一齊AB下

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 louis0430 於 2022-10-21 19:38 編輯

試下我粒 Oracle II 夾落去會點先

O1CN01s7sTNH1McQx7HNM2h_!!40161455.jpg

TOP

我冇擁有呢對, 朋友借我聽咋, 前後聽兩次分別係剛開箱及煲完50hrs嘅狀態, 就係試過音唔岩聽都唔會入手:wa ...
twins_chun 發表於 2022-10-20 09:48


機主(我fd)問我, 除咗壓電陶瓷 & 動圈單元, 其餘個五粒動鐵單元係咩嚟?
上網搵資料唔多資訊, 高頻單元唔知係咪30095呢粒, 有冇師兄知道多少少?

TOP

機主(我fd)問我, 除咗壓電陶瓷 & 動圈單元, 其餘個五粒動鐵單元係咩嚟?
上網搵資料唔多資訊, 高頻單 ...
twins_chun 發表於 2022-10-25 08:40


NICEHCK 啲耳機一向都唔講用乜牌子/型號動鐵單元,通常就咁講高級/發燒級/特別訂制,你預都係國內廠商單元(比較出名嘅有阿木奇/億歐得/倍聲),如果係用歐美名牌單元,一早就打鑼打鼓標明晒係宣傳圖入面了。
其實,聽聲收貨最實際。

TOP

NICEHCK 啲耳機一向都唔講用乜牌子/型號動鐵單元,通常就咁講高級/發燒級/特別訂制,你預都係國內廠商單元( ...
philipsrev 發表於 2022-10-25 11:58


收到thx

TOP

我冇擁有呢對, 朋友借我聽咋, 前後聽兩次分別係剛開箱及煲完50hrs嘅狀態, 就係試過音唔岩聽都唔會入手:wa ...
twins_chun 發表於 2022-10-20 09:48


朋友對MK4煲咗150hrs再借我聽, 比起早前50hrs個陣bass實咗, 人聲收返靚少少, 音樂感&立體感依然仲係麻麻.........包圍感欠奉......

TOP